Specjalista ds. Google Ads w agencji Google Partner
Czym będziesz się zajmować jako specjalista Google Ads:
– tworzeniem kampanii reklamowych Google Ads (Google Search, Google Display Network, YouTube, PLA, DSA, Smart),
– będziesz czuwał nad optymalizacją kampanii oraz analizą rezultatów w oparciu o Google Analytics/Google Ads.
– tworzeniem raportów i analiza ruchu, konwersji oraz kanałów dotarcia z użyciem narzędzie Google Data Studio, Google Analytics,
Czego wymagamy:
– certyfikatów programu Google Partner
– doświadczenia min. 1 rok w projektowaniu, optymalizowaniu i raportowaniu kampanii Google Ads w min. 2 specjalizacjach.
– musisz posiadać zdolności analityczne i lubić patrzeć w cyferki!
– docenimy Twoją chęć rozwoju, a także podnoszenia swoich kwalifikacji,
– umiejętności pracy pod presją czasu,
– umiejętności pisania poprawnych językowo tekstów,
– dużym plusem będą oczywiście Certyfikaty Google Ads i Google Analytics.
– uśmiechu, pozytywnego nastawienia,
Oferujemy Ci:
– pracę w dynamicznie rozwijającej się agencji o statusie Partnera Google,
– dostęp do oficjalnych szkoleń Google i naszych opiekunów będących wsparciem technicznym, merytorycznym
– stabilne warunki zatrudnienia,
– kreatywną pracę w nowoczesnej firmie IT,
– #ROZWÓJ i #DOŚWIADCZENIE w branży marketingu internetowego.
– elastyczne godziny pracy,
– dowolną umowę, jaką chcesz podpisać,
– przyjazne biuro z dobrym dojazdem (obok TESCO),
– pracę w młodym zespole i miłej atmosferze,
– zdalną pracę w piątki,
– darmowe pyszne jedzonko w każdy poniedziałek,
– wsparcie innych pracowników,
– możliwość rozwoju, szkolenia, webinary i czas na nie w pracy!
– dobrą kawę, biuro z dala od korków, prasę branżową.
1 000 – 5 000 zł / msc
Wynagrodzenie zależne od kwalifikacji i doświadczenia i ilości miesięcznych godzin, przez które chcesz dla nas pracować.