Reklama na TikToku – TikTok Ads

Tworzymy kreatywne kampanie reklamowe na TikToku, które na długo zapadają w pamięci odbiorców. Dbamy o szeroki zasięg promocji poprzez dostosowywanie przekazu do panujących trendów. Zaplanujemy, wykreujemy i przeprowadzimy skuteczna kampanię dla Twojej firmy, która wygeneruje wartościową konwersję i osiągnie założony cel marketingowy. Gwarantujemy szeroki zasób wiedzy, dostęp do profesjonalnych narzędzi oraz kompleksową obsługę promocji.

Reklama na TikToku – TikTok Ads

Nasze usługi reklamowe na TikToku – TikTok Ads

Kampanie Na Zagieg 1

Kampanie reklamowe na zasięg z TikToka 

Tworzymy efektywne kampanie ukierunkowane na generowanie zasięgu w TikTok Ads. Dzięki odpowiednio zaplanowanym i przemyślanym działaniom marketingowym na TikToku docieramy do jak największych grup odbiorców przy relatywnie niskich kosztach kampanii promocyjnej. Efekty naszych działań możesz znaleźć we wpisie blogowym Reklama na TikTok – wszystko co powinieneś o niej wiedzieć!

Kampania Na Generowanie Ruchu

Kampanie na generowanie ruchu z TikToka

Jako, że zawsze w pełni wykorzystujemy potencjał mediów społecznościowych, realizujemy również kampanie zoptymalizowane pod kątem pozyskiwania ruchu z TikToka. Zaawansowany algorytm platformy umożliwia nam kierowanie użytkowników do wybranej witryny internetowej lub aplikacji. 

Konsultacje

Konsultacje strategii firmy na TikToku

Organizujemy konsultacje dotyczące prowadzenia firmowego profilu na TikToku oraz efektywnego wykorzystywania potencjału platformy w kampaniach marketingowych. Podczas godzinnej rozmowy, dowiesz się między innymi, jak zbudować świadomość marki wśród użytkowników TikToka oraz jak tworzyć angażujące treści zorientowane na odbiorcę.

Pozyskiwanie Obserwatorow

Pozyskiwanie obserwatorów na TikToku

Kampanie na TikToku umożliwiają również pozyskanie dużej liczby nowych obserwatorów na profilu. Zasilenie konta nowymi followersami buduje Twoją pozycję w branży i zapewnia grono stałych odbiorców. Wiemy jakie treści i w jakiej formie, warto publikować na TikToku, aby dotrzeć do osób zainteresowanych profilem Twojej działalności. 

Reklama Aplikacji

Reklama aplikacji na TikToku

Zajmujemy się także tworzeniem reklam, których głównym celem jest docieranie do osób potencjalnie zainteresowanych stworzoną przez Ciebie aplikacją. W ramach tego celu, kampania skupiona jest wokół szukania potencjalnego odbiorcy i zachęcenia go do instalacji właśnie Twojej aplikacji. 

Remarketing

Remarketing TikTok Ads

W ramach remarketingu, tworzymy reklamy śledzące odbiorców na TikToku, którzy mieli już kontakt z daną marką lub produktem. Algorytm platformy uwzględnia wiele parametrów, między innymi odwiedzone miejsca w witrynie czy czas od ostatniej wizyty na stronie, co przekłada się na lepszą konwersję. 

Generowanie Leadow Z Tiktoka

Pozyskiwanie leadów sprzedażowych na TikToku

Duży potencjał aplikacji warto wykorzystywać również w sprzedaży towarów i usług, dlatego oferujemy generowanie leadów sprzedażowych na TikToku. Reklamy zorientowane na ten cel zawierają formularz kontaktowy, poprzez który firmy pozyskują dane kontaktowe odbiorców zainteresowanych ich ofertą.  

Pozyskiwanie Konwersji

Pozyskiwanie konwersji na stronie

Pozyskiwanie konwersji z TikToka polega na wyświetlaniu reklam osobom zainteresowanym daną ofertą, które skłonne są wykonać określoną akcję na witrynie internetowej. W zależności od profilu działalności firmy, akcją taką może być na przykład zakup towaru i usługi, czy też zapisanie się do newslettera.

Konsultacje dotyczące prowadzenia TikToka

Chcesz zacząć prowadzić firmowy profil na TikToku, ale nie wiesz od czego zacząć? A może masz pomysł na reklamę, ale nie jesteś pewny jak stworzyć reklamę i zoptymalizować kampanię? Wiemy jak Ci pomóc! Umów się na indywidualną konsultację, którą przeprowadzimy online lub stacjonarnie w naszym biurze. Podczas spotkania nasz CEO – Grzesiek udzieli Ci praktycznych porad z zakresu prowadzenia profilu firmowego poczynając od wybrania nazwy i odpowiedniego zdjęcia poprzez optymalizację biogramu i opisów, a kończąc na zaplanowaniu wartościowych treści. Ponadto, dowiesz się jakie działania reklamowe będą najlepszym rozwiązaniem w Twojej branży i uzyskasz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania. Koszt indywidualnej konsultacji trwającej 60 minut wynosi 300 zł. Wypełnij formularz i umów się na indywidualną konsultacje w sprawie opracowywania strategii marketingowej na TikToka.

W zakres konsultacji wchodzi

Analiza sytuacji i ustalanie celów biznesowych

Na początku, wspólnie analizujemy założone cele biznesowe Twojej firmy i dopasowujemy do nich działania marketingowe na TikToku. 

Omówienie dotychczasowych działań 

Omówimy przeprowadzone dotychczas działania i wspólnie przyjrzymy się osiągniętym efektom. Postaramy się zidentyfikować ewentualne błędy i wysnuć wnioski kluczowe dla przyszłych działaniach marketingowych. 

Skupimy się na wykorzystaniu potencjału Twojej firmy 

Kampanie reklamowe nie muszą ograniczać się tylko do TikToka. Jako doświadczony zespół, wiemy, że najlpesze efekty przynoszą zintensyfikowane działania na kilku platformach. Jeżeli więc Twój biznes charakteryzuje się dużym potencjałem reklamowym, przedstawimy Ci również propozycje konkretnych działań w innych mediach społecznościowych. 

Podpowiemy, na czym warto się skupić

Udzielimy Ci porady, jakie treści warto tworzyć na TikToku, jak kreować dobre opisy oraz jakie hashtagi będą odpowiadać profilowi Twojej firmy. Ponadto, wspólnie opracujemy odpowiednie zdjęcie profilowe i biogram, zgodny ze specyfiką Twojej branży. 

Wspólnie przygotujemy długotrwałą strategię

Opracujemy długotrwałą strategię, dzięki której sukcesywnie będziesz osiągać swoje cele biznesowe. Podczas trwania konsultacji odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i rozwiejemy wątpliwości w zakresie wykorzystywania potencjału na TikToka. 

Realizacja kampanii reklamowych krok po kroku

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w branży reklamowej i wiemy jak ważne, w przypadku realizowania kampanii w mediach społecznościowych, jest opracowanie dokładnego planu działania. Pracę dzielimy na kilka etapów, dzięki czemu tworzymy dedykowane, spójne, a przede wszystkim skuteczne kampanie reklamowe. 

Krok 1: Ustalenie celu kampanii

Aby kampania reklamowa w mediach społecznościowych odniosła zamierzony sukces konieczne jest poprawne określenie jej głównego celu, od którego zależy sposób tworzenia reklam. Celem kampanii może być na przykład zwiększenie sprzedaży, budowanie rozpoznawalności marki, czy też wygenerowanie ruchu na stronie www. Wiemy jak ważna na tym etapie jest współpraca z Klientem, dlatego wspólnie ustalamy najważniejszy rezultat kampanii reklamowej na TikToku i według tego wybieramy najlepsze rozwiązania. 

Krok 2: Wybór grupy docelowej

W drugim etapie realizacji kampanii reklamowej skupiamy się na określeniu grupy docelowej, czyli odbiorców potencjalnie zainteresowanych daną usługą lub produktem. Rozwinięty algorytm TikToka umożliwia bardzo dokładne sprecyzowanie cech i zachowań użytkowników aplikacji. Dzięki temu mamy możliwość określenia wielu parametrów dla danej grupy odbiorców, takich jak płeć, wiek, lokalizacja, zainteresowania, a nawet określony sposób zachowań. 

Krok 3: Wybór formatu reklamy

TikTok oferuje wiele ciekawych formatów reklamowych, które uwzględniają zdjęcia, grafiki oraz wideo. Sukces kampanii w mediach społecznościowych zależy od sposobu kreacji reklamy, znajomości trendów oraz kreatywności, a tego nam nie brakuje. Wiemy, jaki format reklamy będzie odpowiedni dla Twojej kampanii i jak dostosować przekaz do wybranej grupy odbiorców.  

Krok 4: Określenie budżetu na kampanię

Doskonale znamy możliwości reklamowe TikToka, a jednocześnie jesteśmy otwarci na Twoje sugestie i potrzeby. Wspólnie określimy budżet na kampanię uwzględniając limit dzienny lub całkowity, co zagwarantuje nam kontrolę nad wydatkami i pewność, że nie wydasz więcej niż chcesz. Odpowiednie rozdysponowanie środków z budżetu przekłada się na wymierne rezultaty osiągnięte w jak najkrótszym czasie. 

Krok 5: Optymalizacja reklam

Dysponujemy odpowiednimi zasobami oraz narzędziami do gromadzenia i analizowania danych, dzięki czemu wyciągamy stosowne wnioski z przebiegu realizacji kampanii. Najczęściej już po pierwszym tygodniu widzimy, czy reklamy są dobrze zoptymalizowane oraz czy dają szansę na osiągnięcie założonego efektu. W razie konieczności, natychmiast zajmujemy się odpowiednią optymalizacją w celu zwiększenia efektów. 

Krok 6: Raportowanie i analizowanie wyników działań

Opracowujemy szczegółowe raporty z każdej zrealizowanej kampanii, dzięki czemu otrzymasz pełen pakiet danych, informacji oraz wniosków. Zakres informacji oraz sposób przedstawienia statystyk ustalimy indywidualnie w zależności od Twoich preferencji. Ten etap jest o tyle istotny, że raporty z przeprowadzonej kampanii mogą okazać się bardzo przydatne podczas realizowania kolejnych promocji na TikToku. 

Formaty reklam na TikToku

Kreatywność, różnorodność i ciekawy przekaz stanowią podstawę reklamy, która ma zainteresować odbiorcę platformy przesyconej treścią. Chcąc się wyróżnić, warto korzystać ze wszystkich możliwości TikTok Ads, w tym różnorodnych formatów reklam. 

Brand Takeover

Format wyświetlany na pełnym ekranie po otwarciu aplikacji lub na stronie “Dla Ciebie”. Uwzględnia reklamę statyczną i dynamiczną akceptując 3-sekundowe pliki JPG oraz 5-sekundowe wideo. 

Branded Effect 

Format polegający na udostępnieniu użytkownikom naklejek, filtrów i efektów specjalnych nawiązujących do marki. Głównym celem jest zachęcenie odbiorców  do aktywności. 

Hashtag Challange

Format, którego celem jest zaproszenie użytkowników TikToka do udziału w promocji i tworzenia treści nawiązujących do kampanii reklamowej. Materiały użytkowników opatrzone są odpowiednimi hashtagami.  

In-Feed Ads

Format, który pojawia się w zakładce “Dla Ciebie” przez maksymalnie 60 sekund. Reklama z dźwiękiem odtwarza się automatycznie, a użytkownicy mają możliwość interakcji, w tym komentowania treści. 

TopView

Pełnoekranowy format wideo, który może trwać maksymalnie 60 sekund. Reklama z dźwiękiem odtwarzana jest automatycznie po otwarciu aplikacji. W ciągu całego dnia tylko jedna marka może zajmować takie umiejscowienie reklamy. 

Zalety TikTok Ads

Efektywne budowanie zasięgu

Reklama na TikTok umożliwia budowanie zasięgu i przyczynia się do zwiększenia poziomu rozpoznawalności marki. Zasięgi można budować zarówno lokalnie jak i globalnie, dzięki czemu nie musisz ograniczać swojej działalności reklamowej do miejsca, w którym realizujesz dane usługi lub sprzedajesz swoje produkty. 

Stałe monitorowanie kampanii  

Tik Tok umożliwia pomiar skuteczności kampanii reklamowej w oparciu o założone cele. Aplikacja oferuje dodatkowe narzędzie, zwane Pixelem TikToka, dzięki któremu możesz monitorować efekty stworzonych reklam i w razie konieczności odpowiednio szybko je zoptymalizować. 

Rozwinięte możliwości targetowania

Aplikacja umożliwia tworzenie baz odbiorców pod kątem określonych zachowań, używanych urządzeń, danych demograficznych oraz lokalizacji. Co więcej, algorytm TikToka pozwala także na konstruowanie bardzo niestandardowych grup docelowych, na przykład opartych na liście klientów firmy.

Możliwość umieszczania tagów

Algorytm TikToka może poszczycić się bardzo rozwiniętą formą targetowania reklam. Poza określeniem wielu istotnych cech i zachowań użytkowników, pozostawia również możliwość umieszczania tagów, dzięki którym algorytm będzie wyświetlać reklamę odbiorcom potencjalnie zainteresowanym tematem.

Śledzenie konwersji

TikTok, jako bardzo rozwinięta platforma, nie mogła nie zapewnić reklamodawcom możliwości śledzenia i mierzenia konwersji. Proces ten realizowany jest w oparciu o wybrane czynności użytkownika. W ten sposób zyskujesz konkretne dane na temat działań podjętych przez użytkowników Twojej strony internetowej oraz aplikacji TikTok.

Różne metody rozliczania

Aplikacja TikTok umożliwia reklamodawcom aż cztery metody rozliczania kampanii reklamowych. Ponadto, pozostawia również możliwość wyboru jednej z dwóch opcji dysponowania wyznaczonymi środkami. Kwota może być wydawana z uwzględnieniem limitu dziennego lub całkowitego. 

Szeroka gama formatów i szablonów

Dostępność wielu formatów i szablonów daje szansę wyróżnienia się na tle konkurencji i zaprezentowania produktów lub usług w efektowny sposób. Ten atut sprawia, że z możliwości reklamowych TikToka często korzystają firmy działające w branży e-commerce, gdzie bardzo ważne jest odpowiednie przedstawienie marki.

Dlaczego warto nam zaufać?

Wiemy jak zadbać o Twoje kampanie na TikToku

Bez wątpienia TikTok jest obecnie jedną z najbardziej popularnych aplikacji mobilnych na całym świecie. To sprawia, że ma ogromny potencjał reklamowy, który my potrafimy wykorzystać do promowania Twojej marki. Nasze analizy i propozycje działań oparte są na danych statystycznych pozyskanych z wiarygodnych narzędzi analitycznych. Co więcej, stale monitorujemy efekty kampanii i na bieżąco optymalizujemy treści, tak aby osiągnąć jak najlepszy wynik. 

Posiadamy doświadczenie

Nasz CEO prowadzi swój kanał na TikToku i może pochwalić się bardzo dobrymi rezultatami działań marketingowych. Ponadto prowadzimy firmowy profil emedia zorientowany na młodych ludzi zainteresowanych marketingiem i pracą w agencji interaktywnej. W kwestii realizowania kampanii reklamowych, możemy pochwalić się, między innymi, udaną promocją profilu uczelni wyższej i pełnym sukcesem jeśli chodzi o założone cele. Stale poszerzamy zakres wiedzy i umiejętności, dzięki czemu możemy tworzyć efektywne kampanie dostosowane do obowiązujących trendów. 

Skupiamy się na efektywnej i transparentnej współpracy

WIeloletnie doświadczenie nauczyło nas, że transparentna współpraca i stały kontakt z Klientem to klucz do sukcesu. Realizując kampanię reklamową gwarantujemy naszym Klientom pełen wgląd we wszystkie działania. Co więcej, wszelkie ważne decyzje podejmujemy wspólnie, dzięki czemu masz kontrolę na każdym etapie realizacji kampanii marketingowej. Zapewniamy raport z przeprowadzonych działań, który uwzględnia dane i informacje kluczowe dla przeprowadzania analiz i wysnuwania wniosków dla przyszłych promocji. 

Rozwiń z nami swój biznes on-line