Google Ad Grants

Oferujemy organizacjom non-profit bezpłatne reklamy w wyszukiwarce Google w oparciu o program Google Ad Grants.

Google Ad Grants

Reklama Google Ad Grants

Darmowa reklama dla organizacji non-profit z budżetem do 10 tys. USD miesięcznie z Google Ad Grants.

Dofinansowanie Organizacji Non-Profit do 40 tys. zł od Google. W ramach programu Google Ad Grants możemy reklamować działalność Państwa organizacji w wyszukiwarce Google bez ponoszenia opłat!

Firma Google finansuje budżety na reklamę w wyszukiwarce. Beneficjent może otrzymać do dyspozycji 40 000 zł na reklamy tekstowe i promocję swojej działalności. Reklamy w ramach dofinansowania zapewniają ogromny zasięg i możliwość dotarcia do milionów osób w Internecie.

Co może reklamować Fundacja lub Stowarzyszenie?

  • kampanię z wykorzystaniem Google Grants, można wykorzystać do promocji przekazania 1% podatku z PIT
  • w ramach promocji możesz zachęcać inwestorów i darczyńców do wsparcia działalności
  • możliwa jest promocja wszelkiego rodzaju wydarzeń (imprezy, wystawy, koncerty, konferencje)
  • reklamy mogą mieć na celu pozyskiwanie nowych wolontariuszy
  • możliwe jest wyświetlanie reklam osobom, które poszukują organizacji takich jak Państwa
  • możliwości programu Google Grants są znacznie większe. Wspólnie opracujemy strategię najlepszą dla Państwa działalności.

Jakie są kryteria przystąpienia do Google Grants?

  • posiadać zarejestrowaną fundację lub stowarzyszenie w Polsce
  • prowadzić stronę internetową
  • przejść weryfikację prowadzoną przez Fundacją TechSoup
  • skonfigurować wszystkie narzędzia Google niezbędne do prowadzenia reklam
  • zaprojektować, prowadzić i optymalizować kampanię reklamową

Co oferujemy w ramach współpracy?

  • skompletowanie niezbędnych dokumentów Państwa działalności
  • zgłoszenie działalności do weryfikacji
  • konfiguracja narzędzi Google niezbędnych do prowadzenia działań reklamowych
  • optymalizacja strony internetowej pod kątem działań reklamowych
  • opracowanie strategii promocji Państwa działalności
  • projektowanie kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google
  • prowadzenie, optymalizacja i raportowanie z prowadzonych działań

Reklama Google Ad Grants – ile to kosztuje?

Aby móc bezpłatnie korzystać z reklamy Google Ad Grants, należy najpierw spełnić szereg wymagań. Między innymi zasady dotyczące profilu działalności i bezpieczeństwa danych użytkowników na stronie www. Wdrożyć narzędzia Google na stronę www, zarejestrować organizację w programie Google dla Organizacji Non-Profit i odpowiednio dostosować stronę internetową aby była zgodna z wymaganymi kryteriami. Warto też przygotować od razu plan działań reklamowych.

Reklama Google Ad Grants – jakie daje efekty?

Google Ad Grants to rozwiązanie przeznaczone dla organizacji non-profit. Działa w taki sam sposób jak standardowa reklama Google Ads i dotyczy stricte wyszukiwań powiązanych z organizacjami non-profit lub powiązanymi z nimi akcjami organizacji.

Kiedy użytkownik wpisze w wyszukiwarkę hasło powiązane z organizacją lub akcją organizacji, zobaczy również reklamę prezentującą organizację o charakterze odpowiadającej precyzji wpisanej przez niego frazy. Google Ad Grants to reklama tekstowa, nie zawiera obrazków ani filmów. Będzie ona widoczna tuż pod standardowymi reklamami.

Reklamy Google Ad Grants to forma wsparcia Google dla organizacji non-profit. W ramach tego programu fundacja może otrzymać aż do 10 tysięcy dolarów. Jest to około 40 tysięcy złotych miesięcznie na cele reklamowe. Dzięki takiemu rozwiązaniu organizacja non-profit ma szansę dotrzeć do większej liczby potencjalnych darczyńców i wolontariuszy. Umożliwia to skuteczne rozszerzenie wiedzy o działaniach swojej organizacji i zachęcając coraz większą liczbę osób do jej wsparcia. Stowarzyszenie charytatywne może wykorzystać budżet dostępny w ramach programu także na zachęcanie do przekazania 1% podatku na jego rzecz. Skorzystanie ze wsparcia, jakie oferuje Google dla organizacji non-profit sprzyja też zwiększaniu świadomości społecznej na temat zagadnień, którymi zajmuje się dana organizacja. Dzięki większej obecności w internecie, przekaz dotyczący problemu którym zajmuje się fundacja lub inne stowarzyszenie, dotrze do dużo większej liczby odbiorców. Tym samym szansa na dokonanie zmian w interesującym organizację non-profit obszarze znacząco rośnie.

Przykłady efektów programu Google Ad Grants

Wzrost zbiórki funduszy o 105%

Organizacja Kiwis for kiwi™ poinformowała, że podczas pierwszego miesiąca reklamowania się w ramach Google Ad Grants ruch związany z krajową kampanią zbiórki funduszy wzrósł o 105%. Osiągnął tym samym rekordowy poziom 12 000 użytkowników. W ciągu następnych siedmiu miesięcy ruch z Google Ads zwiększył się o 25%. Obecnie stanowi 80% wszystkich wizyt w witrynie. Zespół organizacji aktywnie monitoruje kampanie oraz cieszy się z takiego sukcesu i rozwoju. Wkrótce minie rok od przystąpienia do Ad Grants, dlatego Kiwis for kiwi™ planuje wdrożyć śledzenie konwersji w Google Analytics, by dokładniej analizować liczbę darowizn uzyskiwanych dzięki Google Ads.

17% darowizn z Google Grants

Starania Jeana O’Briena, by poprawić wykorzystanie konta Google Ads (Google Grants) organizacji Barnardos, bezpośrednio wpłynęły na skuteczność słów kluczowych, a także wysokość darowizn i liczbę rejestracji online. Barnardos osiągnęła rekordowy współczynnik konwersji równy 9,5%, lepszy niż na innych platformach marketingu online. Jean O’Brien z dumą stwierdził, że obecnie z Google Grants pochodzi 15% rejestracji adresów e-mail i 17% darowizn online. Od rozpoczęcia działalności reklamowej w Google Ad Grants w 2007 roku świadomość marki stale rośnie. Google Ads odpowiada w tej chwili za 28% wyświetleń stron witryny. Organizacja cały czas pomaga dzieciom w Irlandii i jest wdzięczna Google Ad Grants za możliwość reklamowania się w internecie.

Wzrost przekazywanych darowizn

Od chwili, gdy organizacja Mutirão no Bem rozpoczęła swoje kampanie reklamowe w Google Ads, wiedza o niej bardzo się rozpowszechniła. W ciągu pierwszych pięciu miesięcy jej reklamy wyświetliły się ponad milion razy. Wygenerowały także 15 000 kliknięć prowadzących na jej stronę internetową. W ciągu jednego z miesięcy zaobserwowano też wzrost zainteresowania przekazywaniem darowizn online. Wówczas stanowiły one aż 39% całkowitego przychodu ze zbiórek charytatywnych. Popularyzacja wiedzy o organizacji Mutirão no Bem zaowocowała też wzrostem liczby potencjalnych wolontariuszy o 40%.

Więcej adopcji bezpańskich zwierząt

Od momentu dołączenia do programu Google Ad Grants schronisko dla zwierząt We Care Animal Rescue zanotowało w zeszłym roku miesięczny wzrost internetowych zgłoszeń adopcyjnych o 125%. „Tworzenie kampanii Google Ads było proste, a przygotowanie naszej pierwszej reklamy zajęło nam zaledwie kilka minut. Obsługa Google Ads nie sprawiła nam żadnych trudności, a rezultaty zauważyliśmy już tego samego dnia, w którym stworzyliśmy reklamę” – mówi Susan Wren, prezes zarządu. Internetowe kampanie Google Ad Grants z powodzeniem przyciągają nowych ofiarodawców i wolontariuszy, zwiększają liczbę adopcji zwierząt, a dodatkowo zapewniają lepszą rozpoznawalność organizacji w społeczności.

Zaufali nam

Rozwiń z nami swój biznes on-line