Copywriting pozycjonowanie
Napiszemy oryginalne teksty na temat Twoich usług lub produktów zgodne z zasadami pozycjonowania stron. Treści poradnikowe, czy blogowe to dla nas żaden problem. Mamy specjalistów z wielu branż.Copywriting to dziedzina znana na naszym rynku od wielu lat. Teksty tworzone przez profesjonalnych copywriterów pozwalają na wypełnienie stron internetowych treściami o określonej jakości, jak również konkretnym przeznaczeniu. W ten sposób wpływa się na odbiór naszej storny przez użytkowników, ale ma to wpływa także na pozycjonowanie strony w wynikach wyszukiwania.
Copywriting – na czym polega?
Copywriting to nic innego jak pisanie tekstów, które mają za zadanie spełnić określone zadanie. Umiejętne tworzenie treści pozwala na osiąganie różnych korzyści:
- wpływa na pozycjonowanie strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google,
- zachęcenie do zakupu produktu lub skorzystania z usługi,
- przedstawienie oferty firmy,
- wspieranie działań związanych z link-buildingiem
By spełniały one swoją funkcję, muszą być odpowiednio skonstruowane, w zależności od zapotrzebowania. Odpowiednio perswazyjny tekst może zachęcić klienta do zakupu konkretnego produktu lub skorzystania z usług danej firmy.
Copywriting pozwala na rozbudowanie strony internetowej, poprzez zasilenie jej wartościowymi treściami, które będą odpowiadać na zapotrzebowanie osoby odwiedzającej stronę. W przypadku tekstów zewnętrznych, czyli wspierających link-building, mają one za zadanie dostarczyć treść w której zawarte będzie odpowiednie linkowanie, do konkretnej strony. Jest to już zagadnienie ze sfery SEO off-page.
Copywriting SEO – nie tylko treść się liczy
Pozycjonowanie strony internetowej jest zależne od wielu czynników. Elementem SEO on-page jest m.in. Copywirting SEO, czyli pisanie tekstów przyjaznych algorytmowi Google. Co to oznacza?
Tekst sformatowany pod SEO powinien posiadać:
- słowa kluczowe o odpowiednim zagęszczeniu,
- długość tekstu nie mniejszą niż 500 zzs (znaków ze spacjami),
- właściwą hierarchizację nagłówków,
- zrozumiały język dla odbiorcy,
- zachowanie naturalnego charakteru tekstu,
- brak błędów językowych.
Choć sam tekst może być przyjazny użytkownikowi, to odpowiednie jego sformatowanie ma duży wpływ na to, jak widzi go Google. Wiele osób posiadających strony www, nie zwraca uwagi na kwestie związane z zagadnieniami SEO, co jest oczywistym błędem. To jak Google postrzega naszą witrynę, ma znaczący wpływ na jej możliwości pozycjonowania się. Stronom pozbawionym treści o wiele trudniej jest zająć wysokie lokaty. To samo dotyczy stron, na których nie aktualizuje się zawartości oraz nie dodaje nowej.
Copywriting SEO – jakie rodzaje tekstów piszecie?
W zależności od potrzeb, możemy stworzyć dla Ciebie:
- Teksty zoptymalizowane pod SEO
Pozycjonowanie Twojej strony internetowej uzależnione jest m.in. od jakości treści znajdującej się na niej. Odpowiednia optymalizacja sprawi, że roboty Google’a, spojrzą korzystniej na jej zawartość.
Optymalizacja tekstów pod SEO wymaga odpowiedniej wiedzy i umiejętności, by tekst, był równie czytelny, co technicznie – wysokiej jakości.
- Teksty zoptymalizowane pod publikacje zewnętrzne
Dbając o pozycjonowanie, nie można zapomnieć o link buildingu. Jedną z jego form są publikacje zewnętrzne.
Pierwszym etapem jest stworzenie tekstu, który będzie zawierał w sobie odpowiednie elementy – słowa kluczowe, link lub linki do strony, odpowiednie formatowanie, itd. Następnie umieszczamy go na wyselekcjonowanej stronie internetowej. W ten sposób pozyskałeś link do swojej strony internetowej!
- Teksty blogowe
Prowadzisz sklep internetowy, ale prócz produktów nie można znaleźć tam np. żadnego poradnika? W takim razie potrzebujesz bloga na swojej stronie!
Nie musisz się jednak martwić o to, kiedy zdążysz napisać na niego treści. Wpływ na pozycjonowanie ma wspomniana wcześniej treść. Tutaj również przyda się SEO copywriting, ponieważ odpowiednio zoptymalizowana treść w połączeniu z ciekawym tematem, może dać świetne efekty.
- Treści na stronę
Potrzebujesz zasilenia strony internetowej lub sklepu odpowiednimi treściami? Dla nas to żaden problem.
Copywriting SEO to nie tylko pisanie długich tekstów, ale również tych krótszych. Odpowiednie sformatowanie i nasycenie tekstów na całej stronie, może pomóc robotom Google’a odczytać Twoją stronę, a link building tworzony na wybrane słowa kluczowe, może działać sprawniej niż dotychczas.
- Opisy produktów na stronie
Czy wiesz czym jest “duplicate content”? Jest to powielanie treści, którego Google nie lubi, a jednocześnie źle wpływa na pozycjonowanie. Niestety jest to nagminne, w przypadku sklepów internetowych.
To zjawisko często zauważamy, gdy sprzedawca posiada w ofercie kilka wariantów tego samego produktu, które różnią się np. kolorem. Wtedy najczęściej opis jest kopiowany i wklejany do kolejnej oferty.
Tworząc opisy produktów, dbamy o to, by różniły się one od siebie. Unikalne opisy oraz odpowiednie sformatowanie oferty, pozwoli Ci sprzedawać efektywniej.
Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej?
Wszystko jest uzależnione od ilości pracy, jaką trzeba wykonać na początku oraz w trakcie prac pozycjonerskich.
Copywriting SEO co prawda wspiera pozycjonowanie strony internetowej, jednak wymaga także znacznych nakładów pracy, by była właściwie zoptymalizowana. Skrupulatnie przeprowadzone działania SEO on-page, wspierane przez SEO off-page, pozwalają na poprawę widoczności Twojej firmy w internecie.
Dlatego nie można podać stałej ceny, która byłaby taka sama dla każdego klienta. Koszty współpracy mogą być również uzależnione od długości jej trwania. Im dłuższa współpraca – tym korzystniejsza cena.