Reklama na TikTok – wszystko co powinieneś o niej wiedzieć!

TikTok jest jedna z najbardziej popularnych aplikacji mobilnych na świecie przede wszystkim wśród młodych ludzi. Zasięg aplikacji jest ogromny i skupia już ponad 1 miliard użytkowników na całym świecie. Pomimo takich wyników wciąż niewiele firm interesuję się tą platformą w celu pozyskiwania potencjalnych klientów. Główny prym w TikToku stanowią krótkie filmiki wideo, które umożliwiają zaangażowanie użytkownika w różnoraki sposób. Czasami są to angażujące treści, kontrowersyjne, a niekiedy bardzo zabawne. Publikowane materiały możemy dowolnie edytować dodając różnego rodzaju filtry, napisy, emotikony. W tym artykule postaramy się wam przybliżyć świat reklam w TikTok Managerze oraz wyjaśnić dlaczego warto mocniej zainteresować się tą aplikacją. Zapraszamy do lektury.

Czego się dowiesz z tego artykułu?

Efekty reklamy na TikToku – na przykładzie kampanii zrealizowanej dla uczelni wyższej 

Na wstępie artykułu chcielibyśmy przytoczyć realne efekty, jakie może przynieść kampania na TikToku, a przy okazji odpowiedzieć na pytanie, czy warto inwestować w reklamę w mediach społecznościowych. Niedawno, przeprowadziliśmy dla uczelni wyższej dość dużą kampanię, które składała się z kilku promocji. Efekty, zarówno te ogólne jak i dotyczące poszczególnych promocji są naprawdę zadowalającę, zobaczcie poniżej. 

Efekty Reklamy Na Tiktoku
Efekty kampanii realizowanej na TikToku

Początkowo profil uczelni na TikToku liczył 2 452 obserwujących i około 76 tysięcy lajków. Po przeprowadzeniu zaledwie kilku przemyślanych promocji, dzięki samym reklamom profil uczelni zyskał:

  • dodatkowe 2 111 obserwujących, 
  • 19 902 lajków, 
  • 2 806 wizyt na profilu.

Zapytaj o indywidualną i bezpłatną wycenę

Jesteśmy otwarci na nowe efektywne współprace i czekamy na kontakt od Ciebie! Zapraszamy!

Wypełnij brief

Pozyskiwanie followersów na TikToku

Pozyskiwanie followersów jest tutaj dziecinnie proste. Dla przykładu, w jednej kampanii wybraliśmy 5 postów, spośród których algorytm TikToka sam wybierał te najatrakcyjniejsze. Po dwóch dniach otrzymaliśmy takie rezultaty:

Reklama Na Tiktoku
Efekty kampanii zrealizowanej dla jednej z uczelni wyższych

Jak widać, pozyskanie jednego obserwującego kosztowało jedynie 26 groszy. Co więcej, odnotowaliśmy wzrost liczby komentarzy i polubień, co przekłada się na atrakcyjność pojedynczych postów i całego profilu. 

Budowanie zasięgu postów na TikToku

Reklama na TikToku pozwala także skutecznie budować zasięgi. W kampanii dla uczelni wyższej wykorzystaliśmy tą możliwość, w celu dotarcia do określonej grupy z konkretnym przekazem. Chcieliśmy trafić do osób w wieku 16-23 lat poszukujących interesujących kierunków na fajnej uczelni. Naszym głównym przekazem było poinformowanie ich o kolejnej turze naborów na uczelnię. Oto efekty:

Efekty Reklamy Tik Tok
Kampania na budowanie zasięgu na TikToku

W przypadku promocji posta związanego z kolejną turą naborów, za 160zł dotarliśmy do dodatkowych 75 492 osób, z czego 170 osób odwiedziło profil uczelni. Koszt w tym przypadku wyniósł 2,12 zł za dotarcie do 1000 osób. W przypadku promocji posta stricte informacyjnego, a nie takiego, który ma za zadanie bawić odbiorców, jest to bardzo zadowalający wynik. Ogólnie zauważyliśmy, że koszt dotarcia do nowych odbiorców na TikToku jest wyjątkowo niski w porównaniu z innymi platformami.

Zapytaj o indywidualną i bezpłatną wycenę

Jesteśmy otwarci na nowe efektywne współprace i czekamy na kontakt od Ciebie! Zapraszamy!

Wypełnij brief

Efekt końcowy kampanii reklamowych przeprowadzonych dla uczelni

Rezultaty jakie osiągnęliśmy przełożyły się na to, że uczelnia w tym roku mogła pochwalić się rekordową liczbą studentów aplikujących na poszczególne kierunki studiów. Do tego sukcesu przyczyniła się z pewnością kampania zrealizowana na TikToku. Oczywiście, nie można też zapominać o bezcennym wkładzie osób zajmujących się tworzeniem jakościowych i ciekawych filmików! Jest to jednak nie tylko efekt kompleksowych działań, jakie przeprowadziliśmy na TikToku, ale też kampanii na Facebooku i w Google.

Efekty promowania profilu CEO emedia na TikToku

W naszej firmie testujemy wiele rzeczy dosłownie na własnej skórze. Nasz CEO postanowił przeprowadzić kampanię na TikToku, której celem było pozyskanie większej liczby obserwujących na swoim profilu.

Follow Wynik Grzesiek
Efekty kampanii na profilu CEO emedia na TikToku

Wyniki tej kampanii prezentują się następująco: 

Wydana kwota: 143,27 zł 

Okres trwania kampanii: 11.07.2022 – 14.07.2022

Ilość pozyskanych nowych obserwatorów: 1 737

Koszt pozyskania osoby: 0,08 zł

Zapytaj o indywidualną i bezpłatną wycenę

Jesteśmy otwarci na nowe efektywne współprace i czekamy na kontakt od Ciebie! Zapraszamy!

Wypełnij brief

Podsumowując, według danych liczbowych, w zaledwie 3 dni udało się pozyskać aż 1 737 followersów. Koszt pozyskania jednego nowego odbiorcy wyniósł jedynie 8 groszy. Biorąc pod uwagę efekty i późniejsze korzyści, jakie niesie ze sobą pozyskanie nowych followersów, to naprawdę niewielka cena, która może być jeszcze niższa.

Efekty kampanii na profilu CEO emedia z 2021 roku 

Dla porównania, przedstawimy również efekty takiej samej kampanii zrealizowanej na tym samym profilu w 2021 roku. Na tamten moment, profil, na którym Grzesiek zarażał pasją do marketingu, liczył ponad 14 000 obserwujących. Jakie efekty dała wtedy kampania zrealizowana w oparciu o podstawowe narzędzia i możliwości aplikacji?

Tiktok Reklama Efekty2
Tiktok Reklama Efekty2 | emedia sp. z o.o.

Jak widać na załączonej grafice, wszystkie działania mające na celu skonfigurowanie kampanii, zostały przeprowadzone z panelu w profilu. Grzesiek policzył, że ten proces obejmuje łącznie max 10 kliknięć. 

Efekty przedstawione w liczbach:

Wydana kwota: 43,99 zł

Okres trwania kampanii: 22-28.12.2021

Ilość pozyskanych nowych obserwatorów: 846

Koszt pozyskania osoby: 0,05 zł

Zapytaj o indywidualną i bezpłatną wycenę

Jesteśmy otwarci na nowe efektywne współprace i czekamy na kontakt od Ciebie! Zapraszamy!

Wypełnij brief

Wtedy był to jeden z najniższych kosztów pozyskania obserwatora nie tylko na TikToku, ale na wszystkich popularnych kanałach społecznościowych. Skąd to wiemy? TikTok, będący ówcześnie w fazie rozwoju swojego serwisu i zdobywania ruchu z innych mediów, umożliwiał takie statystyki. 

Znając historię innych social mediów, Grzesiek przewidywał, że stawki za reklamę będą sukcesywnie rosły w miarę rozwoju kanału. Na ten moment ciężko to ocenić, ale rzeczywiście w 2021 roku stawki za reklamę były odrobinę mniejsze niż w 2022. Mogło to wynikać z odmiennej kreacji reklamowej, grupy odbiorców, stopnia rozwoju samej aplikacji i wielu innych czynników. Ostatecznie, pomimo lekko zwiększonej stawki w roku obecnym, nadal możemy mówić o tym, że kampania na TikToku jest bardzo tania.

Oczywiście, warto na bieżąco śledzić zmiany na TikToku i samodzielnie zweryfikować możliwości reklamowe aplikacji. Niewątpliwie, kilka celów reklamowych wymaga jeszcze przetestowania. Na ten moment, TikTok jest idealną platformą do docierania do nowych odbiorców, ale może nie w każdym celu reklamowym sprawdzi się tak samo skutecznie.

Co rzeczywiście zmieniło się na przestrzeni roku 2021/2022? 

Prawdziwe zmiany w procesie konfigurowanie reklam zaszły w sposobie płatności. Rok temu opłatę za kampanię wnosiliśmy za pomocą monet, a obecnie można zapłacić gotówką. Co więcej, aplikacja wprowadziła minimalny budżet, jaki trzeba przeznaczyć w ciągu dnia na promocję, obecnie wynosi on 80 zł na dzień. 

Niezmiennie rezultaty reklamy TikToka są naprawdę imponujące, zwłaszcza jeśli chcemy promować viralowe wideo. Więcej o możliwościach reklamowych TikToka opowiemy w dalszej części artykułu.

Czy firma musi mieć swój profil, aby reklamować się na TikToku?

Prowadzenie profilu firmowego w mediach społecznościowych wymaga sporych nakładów czasu i kreatywności. Tutaj niewątpliwą zaletą platformy TikTok jest fakt, że firma nie musi zakładać profilu marki, aby uruchomić reklamy na TikToku.

TikTok umożliwia uruchomienie reklamy in-feed, która wyświetla się pomiędzy poszczególnymi filmikami w zakładce “Dla Ciebie” i może zawierać przycisk (do wyboru szereg różnych CTA) odnoszący nas do strony www. Niestety TikTok nie przesyła wskazówek optymalizacyjnych i nie udostępnia możliwości auto optymalizacji kampanii więc optymalizację kampanii najlepiej zlecić doświadczonemu specjaliście, który oprócz obniżenia kosztów kampanii będzie w stanie zwiększyć jej możliwości, gdyż sporo dodatkowych konfiguracji dostępnych jest tylko dla biznesowych partnerów TikToka.

Jak założyć konto reklamowe?

TikTok podobnie jak wiele innych platform umożliwia uruchamianie kampanii reklamowych oraz pozwala tworzyć konta reklamowe. Platforma umożliwia nam uruchamianie kampanii reklamowych w sposób bardzo zbliżony do Facebook Ads i oferuje podobne opcje targetowania. Samo założenie konta reklamowego jest szybkie i proste, a dokonać tego możemy tutaj. Obecnie coraz więcej reklamodawców decyduje się na reklamę w tym medium niestety aby uruchomić kampanię reklamową trzeba spełnić jeden warunek, a mianowicie minimalny budżet jaki jest potrzebny do uruchomienia kampanii wynosi od 50$ i 20$ na grupę reklam.

Reklama TikTok - wszystko co powinieneś o niej wiedzieć!
Reklama TikTok – wszystko co powinieneś o niej wiedzieć! | źródło: TikTok

Jakie cele kampanii możemy realizować w TikToku?

Kampanie reklamowe TikTok są niesamowitą okazją dla marek, które chcą poszerzyć swój zasięg. Nie ma znaczenia czy jesteś małą firmą czy duża marką międzynarodową TikTok Ads oferuje szereg narzędzi i celi reklamowych, które pozwalają firmom osiągnąć sukces.

TikTok Ads Manager pozwala skutecznie realizować cele biznesowe, za jego pomocą możemy zwiększyć świadomość marki, skupić się na rozważaniu działań lub na wartościowych konwersjach na stronie.

Możemy wyróżnić kampanie mające na celu:

  • Zasięg – dotarcie do maksymalnej liczby osób,
  • Ruch – kierowanie użytkowników do konkretnej strony lub aplikacji,
  • Instalacja aplikacji – uzyskanie jak największej liczby instalacji aplikacji,
  • Wyświetlenia wideo – uzyskanie jak największej liczby wyświetleń wideo,
  • Generowanie Leadów – pozyskanie kontaktów do formularza,
  • Interakcje społeczności – budowanie interakcji generuje większy ruch na profilu i umożliwia pozyskiwanie nowych followersów,
  • Konwersje – dostarczenie wartościowych konwersji na naszej stronie www (zakup).

Powyższe cele kampanii mogliśmy już spotkać na platformie Facebook czy snapchat, także jeśli zdobyłeś już doświadczenie z kampaniami na tych platformach sprawniej odnajdziesz się w systemie reklamowym TikTok’a.

Zapytaj o indywidualną i bezpłatną wycenę

Jesteśmy otwarci na nowe efektywne współprace i czekamy na kontakt od Ciebie! Zapraszamy!

Wypełnij brief

Opcje tworzenia reklam na TikToku

Po otworzeniu menadżera reklam na TikToku mamy do wyboru dwie opcje: Simplified Mode oraz Custom Mode. 

Simplified Mode 

W uproszczonym wariancie reklamowym mamy trzy opcje celów reklamowych: interakcje ze społecznością, przekierowanie na stronę internetową oraz pozyskiwanie kontaktów. W kwestii targetowania również nie mamy zbyt wielu rozbudowanych opcji, bowiem można określić jedynie lokalizację, dane demograficzne oraz zainteresowania i zachowania. 

Tworzenie Reklam Na Tiktoku Cele
Cele przy tworzeniu reklam Custom Mode na TikToku

Custom Mode 

W Custom Mode zauważyć można nawiązanie do lejka sprzedażowego oraz jawną inspirację rozwiązaniami z Facebooka.

Mamy tu do czynienia z dużo bardziej rozwiniętą formą kampanii, gdzie można bardzo dokładnie określić cele i targetować reklamy do bardzo wąskiego grona użytkowników. Warto pamiętać, że jeżeli Twoim celem jest konwersja, to na swojej stronie należy umieścić piksel TikToka, aby mógł on śledzić ruch i działania użytkowników.

Co to jest Piksel TikTok’a i jak go wdrożyć?

Piksel TikTok’a umożliwia dodawanie zdarzeń i mierzenie działań użytkowników podjętych w witrynie lub w naszej aplikacji i jest on unikatowy dla każdego konta reklamowego oraz całkowicie darmowy. Dodatkowo pozwala zbierać ciasteczka użytkowników, które później możemy wykorzystać do kampanii reklamowych, aby ponownie zaangażować użytkowników (remarketing).

Tworzenie Piksela Na Tiktoku
Jak stworzyć Piksel TikToku?

Aplikacja umożliwia wybranie nazwy dla Piksela oraz ustawienia wybranej metody połączenia – pixel (pozyskiwanie zdarzeń z witryny) lub API (pozyskiwanie zdarzeń z serwera). Zalecamy włączenie obu tych opcji, w celu uzyskania wiarygodnych statystyk. 

Piksel możemy zainstalować w naszej witrynie manualnie wklejając część krótkiego kodu w kod źródłowy strony albo automatycznie poprzez Google Tag Manager, czy też platformy będącej partnerem TikToka, tak jak np: Shopify, GTM, PrestaShop.

Zapytaj o indywidualną i bezpłatną wycenę

Jesteśmy otwarci na nowe efektywne współprace i czekamy na kontakt od Ciebie! Zapraszamy!

Wypełnij brief
Set Up Pixel
Set Up Pixel

Piksel TikTok’a możemy utworzyć w TikTok Ads manager, aby to zrobić po zalogowaniu trzeba kolejno przejść do Assets>Event, a następnie w sekcji Website Piksel klikamy w przycisk Manage.

Kolejnym krokiem jest utworzenie naszego piksela, aby to zrobić musimy kliknąć w przycisk

W tym kroku mamy za zadanie nazwać nasz piksel oraz wybrać sposób wdrożenia na stronę, do wyboru mamy dwie opcje:

  • Manually install pixel code (ręcznie wdrożymy kod piksela TikTok’a w kod źródłowy na każdej stronie)
  • Install pixel code by 3rd party tool (wdrożymy kod za pomocą integracji z Shopify i Google Tag Managerem)
tworzenie pixela tiktok
Piksel TikTok – Instalacja | źródło: TikTok

Wybierzmy drugą opcję i przeprowadźmy wdrożenie za pomocą integracji z narzędziem Google Tag Manager, który umożliwia szybkie i łatwe aktualizowanie kodów śledzenia i powiązanych fragmentów kodu.

W kolejnym kroku mamy musimy wybrać odpowiednie konto, kontener oraz obszar roboczy do którego zostanie wdrożony piksel TikTok’a oraz automatycznie opublikowany.

wdrozenie piksela tiktoka google tag manager
Piksel TikTok – Google Tag Manager | źródło: TikTok

Gratulacje właśnie wdrożyłeś piksel TikTok’a po przeprowadzonym wdrożeniu powinniśmy otrzymać poniższy komunikat oraz link do wtyczki TikTok Pixel Helper, która pozwoli nam sprawdzić czy nasz piksel działa poprawnie, nie otrzymujemy żadnych błędów oraz poprawnie zlicza dane użytkowników naszej strony.

Zapytaj o indywidualną i bezpłatną wycenę

Jesteśmy otwarci na nowe efektywne współprace i czekamy na kontakt od Ciebie! Zapraszamy!

Wypełnij brief

Jakie opcje kierowania i formaty reklam mamy dostępne na TikTok’u?

TikTok Ads Manager podobnie jak inne platformy społecznościowe automatyzują proces tworzenia reklam. Podczas tworzenia kampanii mamy możliwość wyboru typu budżetu: dzienny lub całkowity, który możemy w dowolnym momencie zmienić.

TikTok analiza grupy odbiorców
TikTok – analiza grupy odbiorców | źródło: TikTok

TikTok umożliwia kierowanie reklam na odbiorców według płci, lokalizacji, wieku, zainteresowań, urządzeń oraz grup niestandardowych i podobnych odbiorców czyli w zasadzie wszystko to co możemy znaleźć na konkurencyjnych platformach społecznościowych jak również możemy zdefiniować grupę odbiorców według tego w jaki sposób użytkownicy reagują na materiały publikowane na TikTok’u np. możemy wyświetlać nasze reklamy użytkownikom, którzy oglądają materiały do końca, komentują, lajkują lub udostępniają w określonym czasie 7- lub 15 dni.

Na TikTok’u wiodą prym krótkie dynamiczne reklamy podobne do treści którzy tworzą sami TikTokerzy za pomocą kreatora. Standardowe reklamy z wyskakującym logo nie cieszą się dużym zainteresowaniem użytkownicy TikTok’a preferują krótkie 10-sekundowe natywne wideo z produktem. Głównymi odbiorcą na TikTok’u są ludzie młodzi zatem reklamodawca powinien dopasować się reklamą do odbiorców, gdyż o sukcesie kreacji decydują pierwsze sekundy wideo. Odpowiednia długość vertical video to 10-15 sekund, a dodana odpowiednia ścieżka dźwiękowa powinna być dopasowana do profilu odbiorcy. TikTok umożliwia wykorzystanie swojej biblioteki utworów, ale przed startem reklam warto się upewnić czy mamy prawo korzystać z danej ścieżki. Informacje na temat najlepszego formatu reklamy znajdziesz we wpisie Aktualne wymiary grafik na TikToku.

Zapytaj o indywidualną i bezpłatną wycenę

Jesteśmy otwarci na nowe efektywne współprace i czekamy na kontakt od Ciebie! Zapraszamy!

Wypełnij brief

Format reklamy: In-Feed Ads

Reklama wyświetlana w zakładce „Dla Ciebie” wyświetlająca wideo od 10 do 15 sekund z możliwością dodania przycisku z wezwaniem do działania. W tym formacie reklamy są wyświetlane w modelu aukcyjnym mamy do wyboru: CPM (koszt 1000 wyświetleń), CPV (koszt obejrzenia) oraz CPC (koszt kliknięcia). Ten format może być pomijany przez użytkowników TikTok’a mamy zatem 2-4 sekundy, aby przyciągnąć uwagę potencjalnego odbiorcy zanim zacznie przewijać dalej.

Format reklamy: Brand Takeover

Brand Takeover to format reklam dostępny tylko na TikTok’u, który umożliwia reklamodawcy przejęcie regionalne aplikacji na jeden dzień i tworzenie reklam za pomocą zdjęć, animacji i wideo, a także wykorzystywanie zaproszeń hashtag challenge lub linków odsyłających do witryn. Reklamy przejęcia marki są skuteczne i pozwalają mocno zwiększyć rozpoznawalność marki, wiążą się natomiast z wysokimi kosztami.

Format reklamy: Branded Hashtag Challenge

Za pewne już spotkałeś się z wyzwaniami związanymi z hashtagami marki wyświetlanymi na stronie „Odkryj”. Jest to typ reklam dostępny wyłącznie na TikTok oferuje markom zarówno organiczne, jak i sponsorowane zasięgi. Ten typ reklam zachęca użytkowników do tworzenia treści generowanych przez użytkowników i buduje świadomości marki. Branded Hashtag challenge są doskonałym sposobem na współprace i bezproblemową integrację ze społecznością TikTok’a. Tworząc wyzwania trzeba pamiętać, aby już na początku mieć jasno określony cel czy chcemy zwiększyć świadomość nowego produktu, a może generować nowe leady? Odbiorcy, którzy klikną w hashtag zostaną przeniesieni na stronę docelową w TikTok z logo firmy, krótkim opisem, linkiem do strony www oraz filmikami, które używają hashtaga.

Format reklamy: Branded Effects

Z tym formatem reklamy mogliśmy się juz spotkać w aplikacji Snapchat, działa on bardzo podobnie TikTok pozwala zaprojektować własny niestandardowy filtr AR, naklejkę lub soczewkę. Ten format reklamy jest aktywny do 10 dni i pozwala na interakcje z firmą w zabawny sposób.

TikTok reklama In-Feed Ads | źródło: TikTok
TikTok In-Feed Ads | źródło: TikTok

TikTok Branded Hashtag Challenge | źródło: TikTok
TikTok Branded Hashtag Challenge | źródło: TikTok
TikTok reklama Reservation Ads Top View (pierwszy filmik, który widzi użytkownik)
TikTok Reservation Ads Top View (pierwszy filmik, który widzi użytkownik) | źródło: TikTok

TikTok Branded Effects
TikTok Branded Effects | źródło: TikTok

Przewidywania na przyszłość 

Obecnie TikTok posiada bardzo ograniczone opcje wyboru umiejscowień reklam w innych aplikacjach. Co prawda, ustawiając reklamę na TikToku, możemy pokusić się o wybranie opcji wyświetlania jej na innych platformach, z którymi współpracuje TikTok, ale na ten moment nie bardzo jest w czym wybierać, zwłaszcza jeśli zależy nam na wyświetlaniu reklam w Polsce. Wierzymy jednak w to, że z biegiem czasu TikTok zyska nowych partnerów.

Już teraz, TikTok ma całkiem szerokie możliwości targetowania reklam w zależności od wielu czynników, a jesteśmy przekonani, że z czasem będzie ich jeszcze więcej. Co ciekawe, w opcjach targetowania reklam widnieje opcja kierowania reklam w zależności od dochodów gospodarstwa domowego. Na ten moment ta możliwość zarezerwowana jest tylko dla Stanów Zjednoczonych, ale być może niedługo zobaczymy ją też w polskim panelu. 

Zapytaj o indywidualną i bezpłatną wycenę

Jesteśmy otwarci na nowe efektywne współprace i czekamy na kontakt od Ciebie! Zapraszamy!

Wypełnij brief

Sukces na TikTok’u jest w Twoich rękach

Do osiągnięcia wysokich zasięgów oprócz kreatywności potrzebna Ci będzie odpowiednia strategia i konsekwencja w działaniu, najważniejsze jest, aby nasz promowany produkt czy usługa był skierowany do odpowiedniej grupy odbiorców z dopasowanych do niej przekazem i materiałem reklamowym. TikTok jest dynamiczny i pierwsze 2-3 sekundy decydują o tym czy zainteresujemy naszego odbiorcę. Może się też okazać, że nie dobraliśmy odpowiedniego celu kampanii do zamierzonego efektu co spowodowało, że nie uzyskaliśmy oczekiwanego rezultatu. Spróbuj z innym formatem reklam lub celem kampanii albo wymyśl jakieś ciekaw wyzwanie, który pozwoli ci na dodarcie do użytkowników ciekawym komunikatem sponsorowanym i organicznym. Wszystko wymaga czasu oraz dużej ilości testów, które pozwolą nam trafić do najlepszej grupy docelowej.

TikTok jest najnowsza forma reklamy w mediach społecznościowych i w Internecie. Czy korzystać tylko z jednej formy reklamy? Oczywiście nie. Kampanie w mediach społecznościowych należy prowadzić równolegle na kliku kanałach. Dlatego warto prowadzić również kampanie reklamowe na Facebooku czy Instagramie. Przeczytaj nasz artykuł jak zwiększyć zasięgi na Instagramie?

FAQ – najczęściej zadawane pytania

Jakie efekty reklamy za 43,00 zł udało się osiągnąć?

Z naszego doświadczenia wynika, że za 43,00 zł możesz zdobyć nawet ponad 800 obserwatorów. Jest to najniższy obecnie koszt pozyskania obserwatora (0,05zł). Szczegóły naszego testu zobaczysz w artykule. Zapraszamy

Czy na TikTok’u można założyć Menadżera firmy?

Tak możemy założyć menadzera firmy na TikTok’u i jest on bardzo podobny do tego z platformy Facebook, aby założyć menadżera firmy musimy przejść do tej strony oraz wypełnić krótki formularz.

Czy możemy kierować ruch z profilu na TikTok’u do innych mediów społecznościowych?

Oczywiście możemy kierować ruch na Instagram’a. TikTok umożliwia połączenie profilu z platformą Instagram oraz pozwala na kierowanie naszych obserwujących w celu przekazania dodatkowych informacji naszym odbiorcom.

Czy musze tworzyć piksela TikTok’a?

Piksel TikTok’a nie jest wymagany do prowadzenia działań reklamowych ale jest bardzo przydatny, gdyż umożliwia nam sprawdzanie zachowania użytkowników na naszej stronie lub aplikacji. Dodatkowo pozwala tworzyć grupy odbiorców użytkowników, które później możemy wykorzystać w naszych działaniach remarketingowych.

Jakie są sposoby płatności na TikTok?

Na TikTok’u mamy możliwość płatności automatycznych podpinając naszą kartę lub ręcznych poprzez doładowanie naszego konta reklamowego.

Lepiej reklamować się na TikToku czy Instagram Reels?

Wszystko uzależnione jest od grupy docelowej. Jeśli zależy nam na użytkownikach w wieku 18-24 lat, obie platformy będą odpowiednim miejscem do zareklamowania swoich usług i produktów. Jednak trafienie do grupy docelowej od 25 roku zycia, może być łatwiejsze przez Instagram Reels, zaś poniżej 18 r.ż. – przez TikToka.

Rozwiń z nami swój biznes on-line

Autor:
CEO, e-business expert

Staram się zarażać pasją do marketingu. Marketingu w myśl jego definicji, czyli dostarczania dóbr/usług posiadających wartość dla klienta w celu zaspokojenia ich potrzeb. Moje doświadczenie opiera się na pracy dla ponad 100 firm z różnych branży pod kątem doradztwa czy strategii marketingowych. W ramach budowania świadomości marketingowej odbiorców bardzo chętnie uczestniczę w życiu studentów i prowadzę zajęcia dla młodzieży.

Jeśli chcesz mnie lepiej poznać, przeczytaj wartości naszej firmy, są one spójne ze mną :)