Aktualne wymiary grafik na LinkedIn – 2024

LinkedIn to platforma społecznościowa skoncentrowana na relacjach zawodowych i kontaktach biznesowych. Umożliwia swoim użytkownikom stworzenie profilu zawodowego, wyszukiwanie i nawiązywanie kontaktów z innymi osobami w branży, a także publikowanie treści związanych z ich pracą i zainteresowaniami. LinkedIn jest często wykorzystywany do poszukiwania pracy lub nawiązywania kontaktów z pracodawcami, rekruterami i innymi specjalistami w danej dziedzinie. Użytkownicy mogą także korzystać z platformy do przeglądania ofert pracy, dołączania do grup dyskusyjnych związanych z ich zainteresowaniami zawodowymi oraz do budowania swojej marki osobistej w branży. Ale na LinkedIn warto mieć konto, nawet jeśli nie planujesz w najbliższym czasie zmieniać pracy. 

Czego się dowiesz z tego artykułu?

Jak korzystać z LinkedIn?

LinkedIn to platforma społecznościowa skierowana do użytkowników biznesowych, która pomaga w nawiązywaniu kontaktów zawodowych, promocji siebie i swojej firmy oraz poszukiwaniu pracy. Dzięki tej platformie społecznościowej LinkedIn zwiększysz swoją widoczność zawodową, zbudujesz swój profesjonalny wizerunek i nawiążesz kontakty z innymi profesjonalistami. To świetne źródło informacji związanych z Twoją branżą. Warto dzielić się też swoją wiedzą, doświadczeniem i przemyśleniami – to pozwoli Ci na budowanie swojej marki osobistej, a w przyszłości być może nawet na pozyskiwanie nowych klientów. Warto pamiętać, że korzystanie z LinkedIn wymaga czasu i zaangażowania. Regularna aktywność i interakcja z innymi użytkownikami to klucz do osiągnięcia sukcesu na tej platformie.

Jeśli masz już swoje konto albo właśnie zdecydowałeś się je założyć, na pewno zastanawiasz się, jakie są formalne wymiary grafik, które można publikować w postach, jako zdjęcie profilowe czy na stronie firmy. Poniżej zbieramy zalecane rozmiary wszystkich grafik, jakie można zamieszczać na platformie LinkedIn.  

Wymiary grafik do zdjęcia profilowego Linkedin 

Według zaleceń samych twórców portalu LinkedIn, powinniśmy przesyłać grafiki w formatach PNG lub JPEG o rozmiarze nie przekraczającym 3 MB. Zdjęcie profilowe powinno mieć minimum 268 × 268 pixeli, ale najlepiej wyświetlać się będzie rozmiar 400 x 400 pikseli. 

Wymiary Zdjecie Profilowe Linkedin

Jakie zdjęcie najlepiej wybrać na swoje profilowe na LinkedIn? Portal wymaga, aby posługiwać się swoją prawdziwą tożsamością, dlatego powinniśmy dodać swoje własne zdjęcie. Jego wybór nie powinien być przypadkowy – będzie miało ono duże znaczenie, ponieważ może wpływać na pierwsze wrażenie, jakie zrobisz na innych użytkownikach, w tym rekruterach lub Twoich potencjalnych partnerach biznesowych. 

Wybierz zdjęcie, na którym jesteś sam – dobrze, aby było ono aktualne, profesjonalne i pasujące do Twojego zawodu. Lepiej unikać zdjęć, na których jesteśmy ubrani casualowo lub robimy nienaturalną minę. Warto zatroszczyć się o dobrą jakość zdjęcia, wybrać ujęcie jasne i ostre oraz zwrócić uwagę, aby tło było w miarę jednorodne. 

Po wgraniu zdjęcia profilowego na LinkedIn masz możliwość jego przycięcia i dostosowania takich parametrów, jak kontrast czy światło. Pamiętaj, że choć wgrywamy zdjęcie kwadratowe, będzie ono wyświetlać się w okrągłym formacie – zarówno w profilu, jak i przy publikacjach czy w komentarzach. 

Wymiary zdjęcia głównego na LinkedIn 

Zdjęcie główne, czyli zdjęcie w tle na Twoim osobistym profilu na LinkedIn to grafika, która pomoże Ci się wyróżnić na tle konkurencji. Jej zalecane wymiary to 1584 x 396 pikseli. Powinna być zapisana w formacie JPEG lub PNG i mieć mniej niż 8 MB. Zdjęcie może wyświetlać się w różny sposób w zależności od wielkości okna przeglądarki. 

Zdjecie W Tle Linkedin Wymiary

Co ustawić jako zdjęcie w tle? Możesz zdecydować się na profesjonalne, estetyczne zdjęcie, które wiąże się z Twoją branżą lub hobby. Inną opcją jest stworzenie grafiki zawierającej logo firmy, w której pracujesz, informacje o Twojej karierze, czy doświadczeniu. Aby wykonać taką grafikę, możesz wykorzystać na przykład bezpłatne narzędzie Canva. 

Zapytaj o indywidualną i bezpłatną wycenę

Jesteśmy otwarci na nowe efektywne współprace i czekamy na kontakt od Ciebie! Zapraszamy!

Wypełnij brief

Wymiary grafik do postów 

Jakie wymiary powinna mieć grafika, którą chcemy opublikować w poście na LinkedIn? Zalecanym wymiarem jest 1200 x 627 pikseli, czyli grafika w proporcjach 1,91:1.

Wymiary Zdjecie Do Posta Linkedin

Zdjęcia w postach mogą być publikowane również w innych rozmiarach – będą one wyświetlać się w całości, jednak z delikatną białą ramką. Mamy również możliwość dodania posta z galerią maksymalnie dziewięciu zdjęć. W tym celu wybierając zdjęcie do posta, zaznaczamy kilka plików, na których nam zależy. Wyświetlą się one w kolejności alfabetycznej, według nazw plików. 

Wymiary wszystkich grafik na LinkedIn

Rekomendowane wymiary grafik na stronach firmowych to: 

  • logo firmy: min. 300 x 300 px, 
  • zdjęcie w tle: 1584 x 396 pikseli
  • baner biznesowy: 646 x 220 px. 

Wymiary wszystkich grafik na stronach osobistych:

  • zdjęcie profilowe/ logo: 400 x 400 pikseli, 
  • zdjęcie w tle: najlepiej 1584 x 396 pikseli,
  • zdjęcie w poście: 1200 x 627 pikseli,
  • max. 9 zdjęć w galerii w poście, 
  • zdjęcie w linku w sekcji polecane: 1200 x 628 pikseli, 
  • zdjęcie w udostępnionym linku: 1200 x 628 pikseli, 
  • wideo: min. 256 x 144 pikseli, max. 4096 x 2304 pikseli, max. 10 min. długości, max. 5 GB. 

Wymiary grafik na stronach firmowych:

Formaty Zdjec Na Linkedin
  • logo grupy na LinkedIn: 92 x 92 pikseli
  • zdjęcia główne grupy LinkedIn: 1776 x 444 pikseli
  • tło na wydarzenie: 1280 x 720 pikseli

Wymiary reklam na Linkedin:

  • Post w pionie: 1080 x 1350 pikseli,
  • Post w poziomie: 1200 x 628 pikseli
  • Karuzela: 1080 x 1080 px,
  • Reklama wideo: 1200 x 1200 pikseli
  • Format Spotlight z reklam dynamicznych: 300 x 250 px. 

Podsumowanie 

Niezależnie od tego, jakie materiały chcemy opublikować na LinkedIn, warto zadbać zarówno o ich wartość merytoryczną (zwłaszcza w przypadku grafik w postach), jak i o warstwę estetyczną. Grafiki powinny nie tylko spełniać odpowiednie wymogi formalne, ale przede wszystkim przykuwać wzrok odbiorów już od pierwszej sekundy, być dopracowane i wyglądać profesjonalnie. To wizytówka Twojej marki osobistej i Twojej firmy – z pewnością będzie oceniana przez innych specjalistów, także tych na konkurencyjnych stanowiskach. 

Zachęcamy do zapoznania się z podobnymi wpisami:

Rozwiń z nami swój biznes on-line

Kinga Skowronek
Autor:
Content Manager

Wśród moich obowiązków znajduje się współpraca z copywriterami, tworzenie contentu zgodnego z zasadami SEO oraz nadzorowanie harmonogramu publikacji treści dla naszych klientów.

Zajmuję się również opracowywaniem strategii komunikacji marketingowej dla firm, które potrzebują pomocy w dotarciu do odpowiedniej grupy odbiorców. Badając grupę docelową oraz analizując trendy rynkowe i konkurencję, tworzę plan działań marketingowych zawierający wskazówki dotyczące wyboru skutecznych kanałów i środków komunikacji.

Prywatnie jestem wielką fanką kawy, wspinaczek górskich i powieści kryminalnych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Imię*
E-mail*
Treść komentarza*