Nowe wymogi w programie Google Ad Grants dla Organizacji Non-Profit
Od 1 stycznia 2018 firma Google zmieniła regulamin Grantów z programu dla organizacji non profit Google Ad Grants.
Konta Organizacji, które nie spełniają nowych wymogów są likwidowane.
Najważniejsze kryteria nowych zasad programu:
- każda kampania musi mieć ustawione kierowanie na obszar geograficznym, w którym działa organizacja,
- minimum dwie aktywne grupy reklam w kampanii,
- dwa różne, aktywne teksty reklam i aktywne słowa kluczowe w każdej z grup reklam,
- co najmniej dwa rozszerzenia reklam,
- średni miesięczny współczynnik CTR 5% (stosunek wyświetleń do kliknięć w reklamy).
______________________________________________________________________________________________________
Proponujemy Państwu darmowy audyt konta Google Ad Grants i ewentualną współpracę na jasnych, uczciwych zasadach.
Jeśli Państwa Organizacja nie korzysta z dofinansowania, warto o tym pomyśleć, efekty są spektakularne.