Nowe wymogi w programie Google Ad Grants dla Organizacji Non-Profit

Google Ad Grants emediaOd 1 stycznia 2018 firma Google zmieniła regulamin Grantów z programu dla organizacji non profit Google Ad Grants.

Konta Organizacji, które nie spełniają nowych wymogów są likwidowane.

Najważniejsze kryteria nowych zasad programu:

  • każda kampania musi mieć ustawione kierowanie na obszar geograficznym, w którym działa organizacja,
  • minimum dwie aktywne grupy reklam w kampanii,
  • dwa różne, aktywne teksty reklam i aktywne słowa kluczowe w każdej z grup reklam,
  • co najmniej dwa rozszerzenia reklam,
  • średni miesięczny współczynnik CTR 5% (stosunek wyświetleń do kliknięć w reklamy).

______________________________________________________________________________________________________

Proponujemy Państwu darmowy audyt konta Google Ad Grants i ewentualną współpracę na jasnych, uczciwych zasadach.

Jeśli Państwa Organizacja nie korzysta z dofinansowania, warto o tym pomyśleć, efekty są spektakularne.

Rozwiń z nami swój biznes on-line

Autor:
CEO, e-business expert

Staram się zarażać pasją do marketingu. Marketingu w myśl jego definicji, czyli dostarczania dóbr/usług posiadających wartość dla klienta w celu zaspokojenia ich potrzeb. Moje doświadczenie opiera się na pracy dla ponad 100 firm z różnych branży pod kątem doradztwa czy strategii marketingowych. W ramach budowania świadomości marketingowej odbiorców bardzo chętnie uczestniczę w życiu studentów i prowadzę zajęcia dla młodzieży.

Jeśli chcesz mnie lepiej poznać, przeczytaj wartości naszej firmy, są one spójne ze mną :)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Imię*
E-mail*
Treść komentarza*