Bon na cyfryzację

Nawet 225 000 złotych bezzwrotnego dofinansowania – to możliwe, jeżeli wykorzystasz bony na cyfryzację. Możesz go uzyskać, startując w konkursie organizowanym przez PARP. W ten sposób możesz przenieść swój biznes do internetu lub zmodernizować go tak, by być konkurencyjnym na rynku. Czy bony na cyfryzację są dla każdej firmy? Jakie wymogi trzeba spełnić? O tych i innych aspektach dowiesz się z poniższego artykułu.

Czego się dowiesz z tego artykułu?

Rozwiń z nami swój biznes on-line

Podziel się z nami pomysłem jak chcesz usprawnić swoją firmę, a my doradzimy w jaki sposób możemy Ci w tym pomóc

Skontaktuj się z nami

Wspieramy bony na cyfryzację!

Jeśli potrzebujesz wsparcia w:

  • utworzeniu sklepu internetowego
  • stworzeniu strony internetowej
  • opracowaniu strategii widoczności firmy w internecie
  • pozyskiwaniu klientów z internetu
  • obsłudze social media
  • doradztwie usług marketingowych

Kliknij tutaj i skontaktuj się z nami!

Bon na cyfryzację – dla kogo?

Dofinansowanie to mogą uzyskać trzy typy podmiotów gospodarczych: 

  • mikroprzedsiębiorstwa,
  • małe przedsiębiorstwa.
  • średnie przedsiębiorstwa.

Mikroprzedsiębiorstwo klasyfikuje się jako zatrudniające od 1 do 9 osób, a obrót roczny takiej firmy nie może przekraczać 2 000 000 €.

Małe przedsiębiorstwo definiuje się jako zatrudniające od 10 do 50 pracowników. W przypadku takiej firmy, obrót roczny nie może przekroczyć 10 000 000 €.

Średnie przedsiębiorstwo określa się jako firmę, która zatrudnia od 51 do 250 pracowników, a jej roczny obrót nie przekracza 50 000 000 €.

Takie firmy mogą startować w konkursie organizowanym przez PARP i zawalczyć o bony na cyfryzację. Warunkiem jest, że działalność gospodarcza prowadzona jest na terenie RP. Tym samym firma musi posiadać wpis do odpowiedniego rejestru. W przeciwnym wypadku, start w konkursie jest niemożliwy.

Rozwiń z nami swój biznes on-line

Podziel się z nami pomysłem jak chcesz usprawnić swoją firmę, a my doradzimy w jaki sposób możemy Ci w tym pomóc

Skontaktuj się z nami

Na co można przeznaczyć bon na cyfryzację?

Taki rodzaj dofinansowania ma ścisłe przeznaczenie. PARP jasno określa, na jakie cele można przeznaczyć bony na cyfryzację. Co istotne – wyróżnia się komponenty obowiązkowe oraz nieobowiązkowe w danym projekcie.

To na co koniecznie muszą zostać przeznaczone środki z bonu na cyfryzację, to zakup oprogramowania gotowego* lub/i usług programistycznych. Te z kolei muszą zostać przeznaczone na opracowanie lub wprowadzenie rozwiązania cyfrowego.

Natomiast opcjonalnie w projekcie może znajdować się chęć przeznaczenia środków z bonu m.in. na zakup**:

  • sprzętu komputerowego;
  • maszyn;
  • urządzeń;
  • usług doradczych;
  • usług szkoleniowych.

Jakie dofinansowanie można uzyskać?

Zgodnie z oficjalnymi informacjami, przedsiębiorstwo może uzyskać bon na cyfryzację, w wysokości maksymalnie 225 000 złotych.

Firma, która startuje w konkursie musi liczyć się z tym, że wymagany będzie od niej wkład własny, wynoszący 15% wartości projektu. Co ważne – koszt projektu nie może być wyższy niż 300 000 złotych.

Do kiedy można wziąć udział w konkursie na bon na cyfryzację?

Tutaj mamy dobrą wiadomość. Rozpoczęcie składania wniosków zaczyna się 20.09.2021 roku. Do tego czasu trzeba przygotować odpowiednią dokumentację, która znajduje się na oficjalnej stronie konkursu “Wsparcie MSP w obszarze cyfryzacji – Bony na cyfryzację”.

Konkurs natomiast kończy się 20.10.2021 roku, więc co prawda jest trochę czasu, ale nie należy zwlekać. Kompletna lista dokumentów i kryteria wyboru projektów znajdują się tutaj.

Rozwiń z nami swój biznes on-line

Podziel się z nami pomysłem jak chcesz usprawnić swoją firmę, a my doradzimy w jaki sposób możemy Ci w tym pomóc

Skontaktuj się z nami

Usługi emedia a bon na cyfryzację

Jeżeli planujesz skorzystać z tego dofinansowania, bez problemu możesz część z jego środków przeznaczyć na nasze usługi.

W ramach tego konkursu możemy opracować innowacyjne rozwiązania np. pod kątem optymalizacji procesów z wykorzystaniem nowych stron internetowych. W naszych projektach dbamy o wysoki komfort użytkownika (UX) i jego doznań związanych ze stroną www (UI), dzięki czemu zwiększasz swoje szanse na konwersję.

Sklepy internetowe również mogą zostać stworzone przez nas, w ramach wykorzystania bonów na cyfryzację. W zależności od Twoich potrzeb możemy stworzyć w pełni spersonalizowany sklep, ale również np. sklep internetowy SaaS.

Jeżeli jednak potrzebujesz wsparcia przy przeniesieniu swojego fizycznego biznesu w wirtualny wymiar, pomocna okaże się usługa transformacji cyfrowej. Nasze działania opierają się m.in. na stworzeniu dla Ciebie strategii, określeniu grupy docelowej, pokazaniu jak ważne są dane i ich właściwa analiza, i wiele więcej, by na końcu – przedstawić Ci założenia strategiczne i taktyczne, które powinieneś osiągnąć – najlepiej współpracując z nami.

Z naszą pomocą możesz rozwinąć swoją firmę, a wieloletnie doświadczenie, które posiadamy, pozwala nam dobrać odpowiednią strategię i metody działań, by skutecznie pomóc Ci w osiągnięciu sukcesu w marketingu online.

* z wyłączeniem standardowego oprogramowania biurowego i księgowego. Więcej informacji TUTAJ.

** w celu wdrożenia rozwiązania cyfrazycyjnego.

Rozwiń z nami swój biznes on-line

Autor:
Grzegorz Wysocki CEO, e-business expert Cześć, urodziłem się w roku 1986 i całe swoje życie "gram na komputerze". Internet publiczny w Polsce został udostępniony od 1997 roku. Ja walczę z nim od 2000 r. Mam bardzo długą historię uzależnienia od internetu, który oprócz tego że jest moją pracą to także pasją i nałogiem z którym walczę. Od małoletniego zapaleńca w robieniu stron internetowych, po studia informatyczne, marketingowe, bycie freelancerem, pracowanie dla małych lokalnych firm, aż po bycie kierownikiem działu internetowego w dużej międzynarodowej korporacji i swoje spółki generujące kilkumilionowe przychody. Znam od podszewki ten Świat internetu i najlepsze drogi jak się w nim odnaleźć.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Imię*
E-mail*
Treść komentarza*

10 Elementów Skutecznego E Marketingu Emedia.pl