Zmieniamy się 2.0, czyli co u nas słychać

W piątek 17 lipca raczej nie odbieraliśmy telefonów, a skrzynki e-mail nieco się zapchały. Czasem trzeba zrobić też coś dla naszej firmy, nie chcemy być szewcem w dziurawych butach. Postanowiliśmy przeznaczyć cały dzień na sprawy emediowe.

Rano sesja zdjęciowa z Pawłem Wagą i Wojtkiem Mietelskim – dzięki chłopaki!  Efekty pracy pokażemy w następnym tygodniu 🙂 

Po południu podsumowanie kwartału spraw firmowych. Podczas prezentacji przedstawiłem swoje nowe szalone wizje przyszłości.  

Wieczorem 1. Turniej Drużynowy emedia w kręgle – żeby obudzić żyłkę rywalizacji 😉 Tak, drużynowy – mogłoby się wydawać że to, co marketing internetowy to zajęcie dla jednego ,,informatyka” lub innego ,,specjalisty”. Nasze szczegółowe podejście wymaga specjalizacji w najmniejszych elementach reklamy internetowej, dlatego jest nas już 14 osób! Każdy robi to, w czym jest najlepszy, dzięki czemu jakość naszej pracy może być wysoka. 



Jakie informacje z tego spotkania są ważne z perspektywy firm, które z nami współpracują i będą współpracować w przyszłości?


1. Zdefiniowaliśmy podejście emedia do współpracy i nasze wartości:

– Chcemy być autorami transformacji cyfrowej Twojej firmy.

– Zależy nam na Twoim dobrym zdaniu o naszej branży i firmie.

– Tworzymy efektywne strony, sklepy e-commerce i marketing on-line.

– Staramy się przekładać nasze lokalne podejście do globalnych wyzwań.

Więcej na podstronie O nas.


2. Mierzymy cholernie wysoko!  

– Z uwagi na zmiany wywołane przez COVID, jeszcze bardziej otwieramy się na cały kraj i świat.

– Podejmujemy kroki, aby być postrzegani nie jako lubelska agencja, ale firma rywalizująca z najlepszymi w branży!

– Chcemy sobie i przyszłym pracownikom emedia zapewnić przyjazne miejsce do pracy, niekoniecznie wśród wysokich warszawskich budynków.

Ten wpis jest początkiem całej serii z aktualnościami od nas. W kolejnym postaram się napisać, jakie zmiany formalne i biznesowe się u nas zadziały.

Pozdrawiam,
Grzesiek

Rozwiń z nami swój biznes on-line

Autor:
CEO, e-business expert

Staram się zarażać pasją do marketingu. Marketingu w myśl jego definicji, czyli dostarczania dóbr/usług posiadających wartość dla klienta w celu zaspokojenia ich potrzeb. Moje doświadczenie opiera się na pracy dla ponad 100 firm z różnych branży pod kątem doradztwa czy strategii marketingowych. W ramach budowania świadomości marketingowej odbiorców bardzo chętnie uczestniczę w życiu studentów i prowadzę zajęcia dla młodzieży.

Jeśli chcesz mnie lepiej poznać, przeczytaj wartości naszej firmy, są one spójne ze mną :)