Zmieniamy się 2.0, czyli co u nas słychać
W piątek 17 lipca raczej nie odbieraliśmy telefonów, a skrzynki e-mail nieco się zapchały. Czasem trzeba zrobić też coś dla naszej firmy, nie chcemy być szewcem w dziurawych butach. Postanowiliśmy przeznaczyć cały dzień na sprawy emediowe.
Rano sesja zdjęciowa z Pawłem Wagą i Wojtkiem Mietelskim – dzięki chłopaki! Efekty pracy pokażemy w następnym tygodniu 🙂
Po południu podsumowanie kwartału spraw firmowych. Podczas prezentacji przedstawiłem swoje nowe szalone wizje przyszłości.
Wieczorem 1. Turniej Drużynowy emedia w kręgle – żeby obudzić żyłkę rywalizacji 😉 Tak, drużynowy – mogłoby się wydawać że to, co marketing internetowy to zajęcie dla jednego ,,informatyka” lub innego ,,specjalisty”. Nasze szczegółowe podejście wymaga specjalizacji w najmniejszych elementach reklamy internetowej, dlatego jest nas już 14 osób! Każdy robi to, w czym jest najlepszy, dzięki czemu jakość naszej pracy może być wysoka.
Jakie informacje z tego spotkania są ważne z perspektywy firm, które z nami współpracują i będą współpracować w przyszłości?
1. Zdefiniowaliśmy podejście emedia do współpracy i nasze wartości:
– Chcemy być autorami transformacji cyfrowej Twojej firmy.
– Zależy nam na Twoim dobrym zdaniu o naszej branży i firmie.
– Tworzymy efektywne strony, sklepy e-commerce i marketing on-line.
– Staramy się przekładać nasze lokalne podejście do globalnych wyzwań.
Więcej na podstronie O nas.
2. Mierzymy cholernie wysoko!
– Z uwagi na zmiany wywołane przez COVID, jeszcze bardziej otwieramy się na cały kraj i świat.
– Podejmujemy kroki, aby być postrzegani nie jako lubelska agencja, ale firma rywalizująca z najlepszymi w branży!
– Chcemy sobie i przyszłym pracownikom emedia zapewnić przyjazne miejsce do pracy, niekoniecznie wśród wysokich warszawskich budynków.
Ten wpis jest początkiem całej serii z aktualnościami od nas. W kolejnym postaram się napisać, jakie zmiany formalne i biznesowe się u nas zadziały.
Pozdrawiam,
Grzesiek