Nasz pomysł na krok do przyszłości w komunikacji z Twoim Asystent Google
Najważniejszym elementem każdej firmy jest jej odbiorca. Nazwij go, jak chcesz, w zależności od tego jaką działalność prowadzisz- klient, konsument, gość, usługobiorca.
Najważniejszym działaniem każdej firmy powinny być regularne interakcje z nim, aby nawiązać więź, a później ją podtrzymać.
Jakie są opcje? Klasycznie: facebook, instagram, częste postowanie i przypominanie, że nasza firma ma się dobrze i że ciągle jest dostępna dla swojego odbiorcy. Najlepiej byłoby pokazywać, że jest lepiej, świeżej, nowocześniej.
Czy to jedyne słuszne, skuteczne i nowoczesne rozwiązanie?
Może to dobry moment, by przekazać interakcje w ręce Asystenta Google?
Asystent Google to sztuczna inteligencja wzbogacona o funkcje głosowe.
Dzięki udostępnionym (wszystkim firmom) rozszerzeniom możliwości Asystenta Google poprzez “Actions”, możesz naprawdę wiele bez zbędnych aplikacji, czy dodatkowych programów.
Co dokładnie oznacza “wiele” dla odbiorcy? Będzie on mógł korzystać z usług Twojej firmy, zadawać pytania ofertowe, a nawet kontrolować status realizacji współpracy! Co najlepsze: wszystko z poziomu naszego najlepszego przyjaciela- smartfona!
Więcej niż wymarzona aplikacja do kontaktu z odbiorcą
Asystent Google jest poziom wyżej niż aplikacje!
Dwie największe zalety to:
- dostępność dla każdego- udostępniony dla prawie 90% smartfonów w Polsce
- o niezliczonych możliwościach- “odpowiada” na szeroki wachlarz zapytań i komend; od wyszukania pobliskiego sklepu, informacji o lekarzu, aż po zmianę terminu spotkania służbowego.
Zyskaj przewagę nad konkurencją
Największą zaletą na ten moment jest niewątpliwie to, że pomocnik od Google jeszcze nie został spopularyzowany! A dzięki temu Twoja firma będzie miała większą siłę przebicia przez konkurencję, bo jak wiemy, innowacyjność firmy (czyli otwarty umysł na nowości i modernizacje) zachęca do podejmowania wspólnych działań! Ponadto wprowadzając możliwość korzystania z Asystenta Google zyskujesz możliwość pozycjonowania Voice Search, które prowadzi do lepszych wyników pozycjonowania całej strony.
Przykład prosto ze stolicy
Warszawskie Tok FM to zaprzeczenie modelu biernego odsłuchiwania radia na rzecz dostępu – za pośrednictwem Google Assistant – do unikalnych treści audio. Pozytywne doświadczenia z radiem wzmacniają wygoda użytkowania i praktyczność, ponieważ audycje i podcasty mogą zostać włączone o każdej porze dnia, w domu, czy w drodze do pracy już po wypowiedzeniu “OK Google, porozmawiaj z TOK FM”
Stacja radiowa nie poprzestała na jednej komendzie! W pełni wykorzystuje potencjał Asystenta- zwracając się do Google możesz włączyć odsłuchanie radia na żywo, najnowszych informacji lub podcastu z wybranej dziedziny.
Ok, Google, zaczynamy!
Ale wcześniej potrzebujesz personalizacji Asystenta! Idealnie dopasowane Actions to klucz do sukcesu Twojej firmy. Interaktywność budzi nie tylko zainteresowanie i zaufanie, ale też wzmacnia zaangażowanie, dlatego inteligentne FAQ, rezerwacje terminów, rekomendacje produktowe, czy śledzenie procesu to coś, czym wyróżni się Twoja firma i zyska w oczach odbiorców!
Podsumowując:
- Interaktywność to przyszłość Twojej firmy
- Innowacyjność daje Ci przewagę nad konkurencją
- Modernizacja modelu “kontakt firma-odbiorca” to dla Ciebie oszczędność czasu, a dla odbiorcy szybka odpowiedź na jego potrzeby
Jedyne, co dzieli Cię od rozwoju Twojej firmy to spersonalizowane i poprawnie skonfigurowane “Actions”.
Czy mamy dodać obsługę Google Asystent do naszej oferty?