Narzędzia Google dla firm
Agencja interaktywna eMedia jako autoryzowany partner Google wdrażamy narzędzia Google dla firm. Oferujemy także wsparcie i support w funkcjonowaniu tych narzędzi. Narzędzia te pomagają zwiększyć skuteczność i efektywność w pracy, usprawniają kontakty z klientami i kontrahentami. Usprawniają także kontakty w zespołach pracowniczych, ułatwiając wymianę wiadomości oraz zarządzanie użytkownikami i urządzeniami.
Jakie są narzędzia Google dla firm?
W skład pakietu Google dla firm wchodzą narzędzia przeznaczone do komunikacji tj. Gmail, Kalendarz, Google+ czy Hangouts, narzędzie do przechowywania danych – Dysk Google, narzędzia ułatwiające współpracę – m. in. Dokumenty, Prezentacje, Witryny oraz narzędzia wspomagające zarządzanie np. Vault. Pakiet działa w chmurze i można mieć do niego dostęp niemal z każdego miejsca oraz urządzenia.
GSuite ma wiele użytecznych narzędzi dla firm. Zwróćmy uwagę na najpopularniejsze z nich.
Gmail oraz Dysk Google to nowoczesna poczta z pojemnością 25 GB. Można ją obsługiwać na wielu urządzeniach. Poczta posiada nowoczesne zakładki, dzięki którym lepiej zorganizujesz sobie pracę. Tworzenie wiadomości jest szybsze niż kiedykolwiek, nie musisz opuszczać nawet okna skrzynki odbiorczej aby napisać nową wiadomość. Oprócz tego na Dysku możesz uploadować i udostępniać pliki i dokumenty także dla tylko i wyłącznie dla wybranych przez Ciebie osób. Istnieje również ciekawa opcja komentowania ich, co pozwala na dzielenie się uwagami z innymi pracownikami.
Kalendarz umożliwia realizację zadań w określonym czasie, planowanie spotkań i wydarzeń co generuje dobrą organizację pracy zespołu. Harmonogram oprócz komputera, można także modyfikować z poziomu tabletu lub telefonu.
Hangouts – to komunikator internetowy, dzięki któremu możemy prowadzić czaty tekstowe, rozmowy głosowe oraz wideo. Jest także użytecznym narzędziem przy kontaktowaniu się z przyszłymi pracownikami. Możemy go również uruchamiać na różnego rodzaju urządzeniach.
Dokumenty – użyteczne narzędzie dla firm, dzięki któremu możemy edytować i komentować dokumenty razem z innymi pracownikami w czasie rzeczywistym i obserwować jakie zmiany zachodzą na bieżąco. Dokumenty te można później publikować w Internecie.