Google Ads Statystyki – nowość!

Podczas naszej pracy bardzo często spotykamy się z nowościami usprawniającymi naszą pracę. Tym razem jest to Google Ads Statystyki – czyli nowa zakładka, która pozwala nam lepiej poznać dane, dotyczące osób, do których kierowane są kampanie Google Ads. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej – zapraszamy do lektury.

Czego się dowiesz z tego artykułu?

    Google Ads Statystyki – do czego służy i jak może pomóc?

    Nowa funkcja Google Ads (kiedyś Google AdWords) pozwala nadążyć za ciągle zmieniającymi się trendami w sieci wyszukiwania. Dostarcza informacji o zainteresowaniu naszymi produktami oraz usługami. W ten sposób możemy poznać zainteresowanie naszymi usługami, potencjalną liczbę kliknięć jaką uzyskamy czy prognozy wzrostu. Te ostatnie pozwolą nam się lepiej przygotować na nadchodzący ruch oraz dostosować budżet. Można dzięki niemu dodać nowe słowa kluczowe czy na przykład dostosować naszą usługę pod nadchodzący trend. To sprawia, że nowo tworzone kampanie Google Ads, będą mogły być jeszcze dokładnie skierowane do określonych odbiorców.

    Tutaj możesz zobaczyć, jak wygląda prognoza z Google Ads Statystyki.

    Google Ads Statystyki

    Na podstawie czego opracowywane są statystyki?

    Statystyki są opracowywane na podstawie skuteczności konta Google Ads oraz wyszukiwań reklamowanych produktów i usług we wszystkich usługach Google. Aktualizowane są codziennie i obecnie nie ma możliwości zmiany okresu, którego dotyczą statystyki. Liczymy, że z czasem ta sytuacja ulegnie zmianie. Możliwość sprawdzania trendów w danym okresie z pomocą Google Ads Statysyki, byłaby niezwykle praktycznym rozwiązaniem dla wielu reklamodawców. Narzędzia które otrzymujemy od Google’a przeważnie z czasem zyskują nowe funkcjonalności, dlatego niecierpliwe czekamy, czym zaskoczy nas kolejnym razem!

    Google Ads Trendy

    Strona Statystyki zawiera również rekomendacje, które umożliwiają podejmowanie działań na podstawie widocznych trendów. Kilka kliknięć wystarczy, aby zastosować rekomendacje dotyczące słów kluczowych, budżetu i stawek. Jest to niezwykle poręczne rozwiązanie, które pozwoli usprawnić pracę reklamodawców.

    Rozwiń z nami swój biznes on-line

    Autor:
    CEO, e-business expert

    Staram się zarażać pasją do marketingu. Marketingu w myśl jego definicji, czyli dostarczania dóbr/usług posiadających wartość dla klienta w celu zaspokojenia ich potrzeb. Moje doświadczenie opiera się na pracy dla ponad 100 firm z różnych branży pod kątem doradztwa czy strategii marketingowych. W ramach budowania świadomości marketingowej odbiorców bardzo chętnie uczestniczę w życiu studentów i prowadzę zajęcia dla młodzieży.

    Jeśli chcesz mnie lepiej poznać, przeczytaj wartości naszej firmy, są one spójne ze mną :)

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Imię*
    E-mail*
    Treść komentarza*