Kampanie Google Ads Search

Kampanie reklamowe w Google Ads Search to obecnie jedna z najpopularniejszych form reklamy internetowej. Charakteryzuje się dotarciem do grupy docelowej w momencie poszukiwania rozwiązania swojego problemu lub danej potrzeby. W połączeniu z możliwością dokładnego opomiarowania efektywności reklamy Google Ads Search są jednym z najbardziej efektywnych źródłem pozyskiwania klientów w internecie.

Kampanie Google Ads Search

Czym jest reklama Google Ads Seach?

Reklama w wyszukiwarce – Search Engine Marketing (SEM) – to sposób na zwrócenie uwagi internautów na swoją stronę i oferowane na niej produkty bądź usługi. Reklama pojawiająca się w wyszukiwarce to jedna z najskuteczniejszych form szeroko pojętego marketingu internetowego. Opiera się na odpowiednio sformułowanej treści i na słowach kluczowych, które są powiązane ze sprzedawanymi usługami i produktami. Działania SEM przynoszą szybkie efekty promocji serwisu i pozwalają na większą sprzedaż, pozyskanie danych kontaktowych do zainteresowanych ofertą firmy odbiorców, zdobycie nowych klientów oraz zwiększenie ruchu na stronie. Promocję firmy w wyszukiwarce można podzielić na 2 ważne elementy:

  • zasięg – każdego dnia tysiące użytkowników próbuje odnaleźć w przeglądarce serwis z odpowiednimi produktami i usługami,
  • zaufanie – większość użytkowników zatrzymuje się na pierwszej bądź drugiej stronie przeglądarki i czerpiąc z nich potrzebną wiedzę, wielu z nich uważa, że serwisy, które wyświetlają się jako pierwsze, są liderami w swojej branży.

Reklama typu Google Ads Search – kiedy jest najskuteczniejsza?

Wyszukiwanie w Google jest najczęstszym sposobem na odnalezienie strony lub firmy, która oferuje interesujący użytkownika produkt lub usługę. Aby zwiększyć możliwości firmy pod względem pozyskiwania ruchu z wyszukiwań organicznych, warto zastosować reklamę w wyszukiwarce. Dzięki niej dociera się do użytkowników, którzy wpisali w Google lub inną wyszukiwarkę słowa kluczowe związane z działalnością firmy.

Korzystając z reklamy typu search, wielokrotnie zwiększasz prawdopodobieństwo tego, że użytkownik szukający jakiejś usługi lub produktu trafi właśnie na twoją stronę internetową i skorzysta z oferty. Ten typ działań jest polecany szczególnie dla firm, którym zależy na szybkim zdobyciu nowych klientów i przyciągnięciu ruchu na swoją stronę poprzez pojawienie się na wybrane frazy w pierwszych pozycjach wyszukiwania Google.

Reklama Google Ads Search – jakie daje efekty?

Podczas tworzenia reklamy typu search w Google Ads Search należy określić główny cel, jakiemu ma ona służyć. Może to być wygenerowanie dodatkowego ruchu w witrynie, zwiększenie sprzedaży w sklepie tradycyjnym lub internetowym bądź podniesienie liczby potencjalnych klientów.

Tworząc reklamę tekstową, warto również przygotować kilka kreacji, aby zbadać, która z nich przynosi najlepsze efekty, co w późniejszym okresie pozwoli podejmować coraz skuteczniejsze działania reklamowe, ponadto istnieje możliwość rozszerzenia reklamy w wyszukiwarce poprzez dodanie większych ilości informacji o firmie lub produkcie (np. lokalizacja, cena, opinie o produktach), aby zwiększyć jej skuteczność. Ważną kwestią jest również to, że reklamodawca powinien regularnie kontrolować aktualne wyniki prowadzonych przez siebie kampanii w panelu i w razie potrzeby zoptymalizować je poprzez np. zmianę tekstu reklamy, modyfikację słów kluczowych, czy zwiększenie lub zmniejszenie budżetu. To wszystko po to, by reklamy typu search faktycznie docierały do potencjalnych klientów i zachęcały ich do spełnienia obranego celu, jakim może być zarówno przesłanie formularza, jak i dokonanie zakupu.

Reklama w Google Ads Search – ile to kosztuje?

Nie istnieje ogólny przedział kosztu reklamy typu search, ponieważ jest on uzależniony od wielu czynników. Podczas ustaleń ofertowych zleceniodawca określa, ile chce przeznaczyć na promocję swojej marki, produktów, aplikacji, strony internetowej czy wydarzenia.

W koszt usługi reklamy typu search wchodzi wysokość budżetu reklamowego oraz obsługa konta reklamowego, tworzenie kampanii i ich optymalizacja. Ceny są ustalane indywidualnie z każdym klientem, w zależności od jego oczekiwań i potrzeb. Korzystając z tego rodzaju reklamy, nie ryzykuje się więc wykorzystania całego budżetu reklamowego bez zadowalających rezultatów.

Zaufali nam

01-Ministerstwo-srod
01-Mix-graf
02-Honda
03-DHL
03-Volvo
04-Hampton
04-wwf
05-Kasztelan
05-UMCS
06-Pgnig
06-UW
07-lalak
08-inter
08-politechnika-lub
09-student-travel
10-autotest
11-fcabank
12-onninen
14-Skoda
15-Sobianek
17-zagiel
18-szczepan
20-Tutlo
21-Metrobikes
24-Kuchnia
27-terme
28-Franczewska
29-Kursor
30-paderewski

Rozwiń z nami swój biznes on-line