Banery reklamowe HTML5 Google Ads
Banery HTML5 Google Ads przyciągają skutecznie uwagę! Dzięki możliwości zaplanowania kampanii reklamowej na kilka sposobów, możemy dotrzeć do grupy klientów, na której nam zależy. Można tego dokonać przez kierowanie kontekstowe, kierowanie behawioralne oraz kierowanie na miejsca docelowe. Każde rozwiązanie sprawdza się w naturalnym kierowaniu potencjalnego klienta do naszej oferty.Banery reklamowe HTML5 do Google Ads- dlaczego warto je stosować?
Banery reklamowe w Google Ads w przeglądarce, inaczej nazywane reklamą displayową, posiadają szereg zalet. Pozwalają one wyróżnić się na tle konkurencji i w bardziej efektywny (a także efektowny) sposób dotrzeć do klienta. Dzieje się tak dlatego, że kampanię reklamową można zaplanować na kilka sposobów, dzięki czemu docieramy dokładnie do tych klientów, którym chcemy zaproponować naszą ofertę.
Istnieją trzy najpopularniejsze sposoby kreowania kampanii:
Kierowanie kontekstowe
Opiera się na wyświetlaniu reklam w sieciach reklamowych, czyli na najpopularniejszych stronach pasujących pod tematykę oferty;
Kierowanie behawioralne
Polega na badaniach zachowań internautów i na tej podstawie wyświetlanie baneru tym, którzy interesują się danym tematem;
Kierowanie na miejsca docelowe
Skupia się na wyświetlaniu reklamy w konkretnych, podobnych tematycznie miejscach sieci.
Plusy tych możliwości nasuwają się same. Możemy w łatwy sposób docierać do ludzi, którzy są naturalnie zainteresowani naszą ofertą, co zrobimy w stosunkowo niskiej cenie. Ponadto reklama interaktywna z animacją jest bardziej atrakcyjna, dzięki czemu generuje większy ruch na stronie i pozwala wypromować nowe produkty.
Banery reklamowe HTML5 w Google Ads – ile kosztuje stworzenie kompletnego zestawu w formatach dostosowanych do typów reklam?
Kompletny zestaw banerów stworzony przez grafika z doświadczeniem wynosi zazwyczaj kilkaset złotych (cena ta może wahać się w zależności od danego zlecenia). Jednak warto wydać tę kwotę i skorzystać z profesjonalnej pomocy. Bardzo często zdarza się tak, że wykupujemy reklamę w Google i płacimy za nią, ale ona w ogóle nie generuje przychodu, czyli nie przyciąga uwagi użytkowników na naszą stronę. Niby oszczędzamy na usługach profesjonalistów, ale w efekcie wyrzucamy pieniądze w przysłowiowe błoto, ponieważ banery w ogóle się nie sprawdzają.
Właśnie dlatego powinniśmy skorzystać z pomocy kogoś z doświadczeniem, kto zna się na specyfice reklam Google i potrafi je wykorzystać tak, aby przyniosło to klientowi jak najlepszy efekt. Będzie on w stanie wykorzystać nasz budżet do maksimum, dzięki czemu w finalnym rozrachunku możemy na tym jeszcze zaoszczędzić. Właśnie tak wygląda współpraca z naszą firmą.
Pamiętajmy jednak, że do kosztów pełnej kampanii reklamowej trzeba doliczyć koszty związane z opłatą usługi Google oraz innymi pracami związanymi z personalizacją sposobu reklamowania. Banery to jedno, ale umiejętne wykorzystanie ich to równie istotna sprawa.